کد خبر: 1002841
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
رئیس مجمع خیرین کشور از کمک بیش از ۲۱۵ میلیارد تومانی خیرین در حوزه مبارزه با کرونا و تأمین بسته معیشتی برای نیازمندان خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حبیب‌الله بوربور اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره و مؤسسات حقوقی تابعه و همچنین نمایندگی‌های دهگانه مجمع خیرین کشور تاکنون بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا و همچنین کمک به تأمین معیشت خانواده‌های آسیب‌دیده از بحران کرونا اهدا کرده‌اند و این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان با شتاب بیشتر همچنان ادامه دارد.

بوربور اضافه کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک‌های مؤمنانه هم بر حجم این کمک‌ها افزوده‌شده و هم عمده آن‌ها صرف تهیه و ارسال بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت شده‌است.

رئیس مجمع خیرین کشور با بیان اینکه امروز خیرین ما در عمده شاخه‌های کار‌های نیک حضور مؤثر دارند، گفت: پژوهشگران جوان یکی از بنیاد‌های زیر مجموعه مجمع خیرین کشور که از ابتدای بروز بحران کرونا تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان برای مهار کرونا و تأمین معیشت نیازمندان هزینه کرده‌است، توانسته‌اند زیر‌نظر ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اپلیکیشنی طراحی کنند که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند با دقت بسیار بالا نوع عفونت ریه را مشخص کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار