کد خبر: 1002820
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
معاون اول رئیس جمهور حادثه دردناک و ناگوار ناوچه کنارک را که به شهادت ١٩ تن و مجروحیت ١٥ نفر از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی انجامید، تسلیت گفت.
سرویس سیاست جوان آنلاین:  معاون اول رئیس جمهور طی پیامی در حساب توئیتری خود حادثه دردناک و ناگوار ناوچه کنارک را که به شهادت ١٩ تن و مجروحیت ١٥ نفر از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی انجامید، تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

حادثه دردناک و ناگوار ناوچه کنارک که به شهادت ١٩ تن و مجروحیت ١٥ نفر از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی انجامید، غمی سنگین و عمیق بر دل و جان ملت ایران نشاند.
بی تردید بررسی دقیق و بدون اغماض علت وقوع این حادثه تلخ به گونه‌ای که از تکرار چنین حوادث غم انگیزی در آینده جلوگیری کند، موجب کاهش آلام و رنج مردم و بازماندگان می‌شود.
این مصیبت تأثر برانگیز را به مقام معظم رهبری، ملت ایران، نیروی‌های مسلح، نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های معظم این شهدای گرانقدر از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
بسمه تعالی
آیا واقعا این نوشته معاون اول نظام است، بدون بسم الله و بدون آیه ای از قرآن و نشانه ای از تسلیت دینی؟؟؟
شاید متن توسط شما گزینش شده؟؟/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
پاييز سال ۱۳۷۳ افسر وظیفه و دیده بان گردان ۳۹۷ توپخانه ۲۱ حمزه در مانور سامبران مرند بودم. من به اتفاق یک افسر کادر و درجه دار و سرباز دیده بانی می کردیم و از پشت به استعداد سه آتشبار با توپ ۱۲۲ میلی متری هدف را زیر آتش داشتند. به ناگاه دیدیم یک گلوله توپ دقیقا به محل استقرار دیدگاه ما خورد و چون ما بخاطر روشن کردن آتش هیزم از محل دور بودیم آسیبی به ما وارد نشد ولی بعد از بررسی معلوم شد فرمانده آتشبار سوم بخاطر خصومت با فرمانده گردان و تخریب وی در صدد کشته و زخمی دادن گردان در مانور مذکور بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار