کد خبر: 1002757
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
رئیس حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون این مرکز ۳ هزار ماسک را تولید و در میان اقشار مختلف جامعه توزیع کرده است.

مهری رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در قروه اظهار داشت: با همکاری دفتر امام جمعه و نیکوکاران ۲۵۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

وی در ادامه افزود: به منظور ترویج سنت حسنه نیکوکاری این مرکز برای سلامت جامعه و کاهش شیوع ویروس کرونا اقدامات جهادی مختلفی توسط طلبه‌ها و بانوان جهادگر انجام داده است.

۱۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی صرف توزیع پک‌های بهداشتی در مناطق محروم  شد

رحمتی تصریح کرد: جدای از تولید و توزیع لباس بیمارستانی،هدایا و بسته‌های غذایی نیز توزیع شده است وهمچنین ۱۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی صرف توزیع پک‌های بهداشتی در مناطق محروم قروه شده است.

رئیس حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه گفت: با کمک دفتر امام جمعه، حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه به صورت یک ماه در دو شیفت کاری فعالیت جهادی دارد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز گفت: ۴۳ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و جزو نهادهای انقلابی مردمی است و هدف از ایجاد آن کمک به محرومان مناطق زیرپوشش است و حوزه علمیه خواهران الزهرا قروه دومین مرکز بعد از کامیاران در زمینه حمایت از زنان اقشار جامعه و نیازمندان است.

محمدرسول شیخی‌زاده در ادامه اظهار داشت: در آینده نزدیک فعالیت زنان زیرپوشش کمیته امداد با هدف ایجاد مددکاری اسلامی زیرپوشش این مرکز نیکوکاری قرار خواهد گرفت و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در قروه است.

برای اطعام نیازمندان و به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ غذا در سنندج توزیع می‌شود

وی ادامه داد:کمک‌های مومنانه در کردستان کم‌نظیر است و با کمک‌های مردمی ۷ آشپزخانه در سطح استان فعال است و برای اطعام نیازمندان و به طور میانگین روزانه ۱۵۰۰ غذا در سنندج توزیع می‌شود همچنین تاکنون ۴۳ هزار پرس غذا و ۸ هزار جیره خشک توزیع شده که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر