کد خبر: 1002694
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی گفت: اعضای خانواده زندانیان جرایم غیرعمد بیش از خود زندانی در معرض آسیب های اجتماعی و البته اقتصادی هستند.

بابک محبوب علیلو  در نشست هم اندیشی جشن گلریزان غیرحضوری در استان، افزود: موارد زیادی داریم که آسیب های وارده به خانواده زندانیان جرایم غیرعمد بسیار فراتر و وسیع تر از آسیب به خود زندانی است که برای از بین بردن این مشکلات باید نسبت به آزادسازی این زندانیان همت و بسیج عمومی در جامعه به وجود آید.

وی بر برگزاری باشکوه جشن گلریزان امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری است تاکید و از خیرین و نیکوکاران آذربایجان شرقی دعوت کرد تا همچون سال های گذشته با خیر و احسان خود زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کنند.

محبوب علیلو با بیان اینکه عملکرد جمعیت های خیریه آذربایجان به خصوص شهر تبریز طی سالیان متمادی درخشان بوده و مایه عزت و افتخار برای هر آذربایجانی است، حضور پررونق این جمعیت ها در جشن گلریزان را خواستار شد.

وی ضمن قدردانی از هیات امنای ستاد دیه و خیرین آذربایجان شرقی در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کاهش جمعیت کیفری، یکی از رویکردها و سیاست های مهم قوه قضائیه را تلاش برای کاهش جمیعت کیفری اعلام کرد.

محبوب علیلو زندانیان جرایم غیرعمد را جزو زندانیانی دانست که محتاج کمک و مساعدت مالی آحاد مردم هستند.

وی اعلام کرد: هم اکنون ۵۴ درصد زندانیان آذربایجان شرقی به دلیل شیوع ویروس کرونا در مرخصی به سر می برند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها