کد خبر: 1002587
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد امید کشورمان گفت: چرخه انتخابی تیم ملی طرح بسیار جامع و مطلوبی است که برای برای بازده مناسب‌تر، نیاز به تعامل و همفکری کادر فنی دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علیرضا رضایی که به عنوان یکی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی آزاد در نشست هم اندیشی تدوین چرخه انتخابی تیم ملی حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: نشست خوبی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و همچنین عباس جدیدی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی کشورمان برگزار شد که طی آن مسایل و موارد مختلف تدوین چرخه انتخابی تیم ملی مورد بررسی و همفکری قرار گرفت.

وی با حمایت قاطع از تدوین و اجرای طرح چرخه انتخابی تیم ملی کشتی گفت: خوشبختانه انستیتو کشتی طی مدتها کار مدون و کارشناسی شده روی چرخه انتخابی توانست طرحی جامع و سازنده را به فدراسیون کشتی ارائه دهد. با توجه به کلیات چرخه انتخابی می توان دریافت که موارد خوبی در آن پیش بینی شده که البته تا زمان نهایی شدن همچنان نیاز به نظرات کارشناسی و برگزاری نشست های هم‌اندیشی دارد.

نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد: علیرضا دبیر به عنوان یکی از قهرمانانی که از دل همین رقابتهای انتخابی بیرون آمده و به عرصه جهانی و المپیک رسیده به خوبی اهمیت چرخه انتخابی را درک می کند که این موضوع جای رضایت و امیدواری دارد.

رضایی در پایان با تاکید بر همدلی و همفکری اهالی کشتی به خصوص کادر فنی تا تدوین و نهایی شدن چرخه انتخابی تیم ملی گفت: متولیان امر باید دست به دست هم دهند تا با همفکری و تعامل، مسیر تدوین و نهایی شدن چرخه انتخابی را هموار سازند. مطمئنا تدوین و اجرای دقیق این طرح می تواند برای کشتی ایران مثمرثمر باشد و تبعات خوبی را نصیب این رشته مدال آور و المپیکی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار