کد خبر: 1002530
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» در آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از امروز شنبه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت در کتابفروشی های عضو این طرح در استان اجرا می شود.

بر اساس این اطلاعیه با پایان مهلث ثبت نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در این طرح ۷۱۵ کتابفروشی برای مشارکت در آن اعلام آمادگی کرده اند که تاکنون عضویت ۶۶۲ کتابفروشی تایید شده و از این تعداد کتابفروشی برای فروش کتاب با یارانه ۲۰درصدی، ۵۱۵ کتابفروشی در مرکز استان و ۱۴۷ کتابفروشی از شهرستان‌ها هستند.

بر این اساس در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

بر اساس اطلاعیه این اداره کل ۴۳ کتابفروشی نیز به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند و اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب۹۹» بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

در «بهارانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر