کد خبر: 1002527
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از ایثار و نوع‌دوستی اقشار مختلف مردم استان در کمک به خانواده‌های نیازمند، گفت: رزمایش کمک مومنانه، جلوه درخشان ایثار و فداکاری است که به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور پرتو افکنده است و باید خدای متعال را به خاطر این نعمت بزرگ شکرگزار باشیم.

دکتر محمدرضا پورمحمدی  در مراسم آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در مصلای امام خمینی تبریز، با تبریک میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: امروز با صحنه‌های زیبایی از ایمان والای مردم عزیزمان مواجه هستیم که سال‌های اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تداعی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز هم با امتحان‌های سختی روبه‌رو است، افزود: ملت ایران از این امتحان هم سربلند بیرون آمده است و سازمان‌های بین‌المللی هم بر این موضوع صحه گذاشته‌اند.

پورمحمدی ادامه داد: امروز در شرایطی که کشورهای مدعی پیشرفت و تمدن، در بحران کرونا دست‌وپا می‌زنند، ملت ما به خوبی توانسته است این موضوع را مدیریت کند و آن‌چه در کشورمان اتفاق افتاده است شبیه به یک معجزه است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این معجزه الهی، نتیجه ایمان والای مردم است، گفت: ایمان و اعتماد به نفسی که به برکت امام راحل در بین مردم ما احیا شد، تمام بحران‌ها مانند هشت سال جنگ را به خوبی مدیریت کرد و این مردم بودند که در تمام میدان‌های ساخت، با تمام سرمایه‌های خود به صحنه آمده‌اند.

وی افزود: امروز هم شاهد تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به خانواده‌های نیازمند هستیم و آن‌چه بیشتر از جنبه مادی این کمک‌ها اهمیت دارد، جلوه‌های ایثار، فداکاری و نوع‌دوستی ملت بزرگ ایران است که باید به خاطر آن خدای متعال را شکرگزار باشیم.

پورمحمدی همچنین با قدردانی از تلاش‌های همه دستگاه‌های مسوول در امر مقابله با بیماری کرونا، گفت: به‌طور ویژه از صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به خاطر فرهنگ‌سازی در امر کمک به خانواده‌های نیازمند و سپاه عاشورا و بسیج به خاطر تهیه بسته‌های معیشتی سپاسگزاری می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر