کد خبر: 1002522
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
سردار اکبری خبر داد:
دبیر استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه از توزیع 75هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش جوان به نقل ار روابط عمومی سپاه  استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با سراسر  کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این رزمایش بزرگ همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)  شهرکرد، با حضور مسئولان ارشد استان برگزار و از طریق شبکه استانی جهانبین و شبکه های سراسری 5 و یک سیما و بخش های مختلف رادیو به سمع و نظر شنوندگان و بینندگان در میهن اسلامی رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، همچنین 2440شهید استان چهارمحال و بختیاری، از همکاری بسیار خوب اصناف، اقشار مختلف بسیج، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و ... با قرارگاه استانی و قرارگاه های شهرستانی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه خبر داد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: تا امروز که بر سفره کریم اهلبیت علیه السلام نشسته ایم، بالغ بر 40 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

وی ادامه داد: برآورد کمک های نقدی و غیرنقدی که به حساب های قرارگاه های شهرستانی و استانی واریز شده، مبلغ 11میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که قطعاً کمک های بسیار زیادی نیز از سوی خیران به صورت گمنام بین مردم نیازمند خارج از حساب های قرارگاه واریز شده و بسته های مختلفی توزیع گردیده است.

سردار اکبری، گفت: بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با گروه های جهادی بسیج وارد میدان شد و بنده بعنوان خادم سپاه استان چهارمحال و بختیاری از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

فرمانده ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این برنامه بعنوان پایان رزمایش نیست و تا زمانی که آسیب های ناشی از کرونا باقی است و خانواده های نیازمند که نتوانسته اند از کمک های مؤمنانه بهره مند شوند وجود دارند، این رزمایش ادامه خواهد داشت.

وی،  با  تقدیر از مردم استان چهارمحال و بختیاری که همراهی بسیار خوبی با سپاه همیشه سرافراز قمربنی هاشم علیه السلام داشته اند، از آنها خواست در مراحل بعدی رزمایش با دست سخاوتمند خود به یاری نیازمندان بشتابند.

اجرای سرود، ارتباط تصویری و رادیویی مستقیم با شبکه های مختلف صداو سیما از جمله؛ شبکه استانی جهانبین، شبکه سراسری پنج و شبکه ملی یک از برنامه های این رزمایش بزرگ در استان چهارمحال و بختیاری بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر