کد خبر: 1002431
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از بازگشایی مرز مهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده است.
سرويس جامعه جوان آنلاين: محمد نوذری پیش از ظهر امروز شنبه در نشست کمیته امنیتی مقابله با بیماری کرونا گفت: با توافقات صورت گرفته مابین مسئولان ایران و عراق مقرر شده است که مرز زرباطیه عراق که در سمت مرز مهران قرار دارد دو روز در هفته برای صادرات کالا باز شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مرز مهران و صادرات ۲ میلیارد دلاری از این مرز اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به تردد بیش از ۲ تا ۳ هزار کامیون در روز از این مرز و دیگر نقاط استان صورت گیرد.

وی همچنین از دورهمی‌ها و گردهمایی‌ها برخی از شهروندان در راستای اشاعه بیشتر بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه برخی از افراد بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی توجهات خود را نسبت به حضور در تجمعات کاهش داده‌اند و در این خصوص فعالیت زیرزمینی و مخفیانه سفره خانه‌های سنتی نیز مزید بر علت شده است و ما ممکن است شاهد افزایش آمار مبتلایان در استان باشیم.

سخنگوی عمومی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه تأکید کرد: همچنان رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های پزشکی و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ضرورت دارد و در غیر این صورت موج دوم این بیماری ایجاد خواهد شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار