کد خبر: 1002398
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۳۱ فقره سرقت کابل برق و اماکن در شهرستان سنندج خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل برق در سطح شهرستان سنندج تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران  اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار سیم‌های کابل برق حین سرقت در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان، اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران سارق چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 31 فقره سرقت کابل برق و اماکن دولتی و خصوصی اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

آزادی همچنین از کشف بیش از 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان مریوان خبر داد و گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان مریوان موفق به کشف 10 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: با توجه به مرزی بودن شهرستان مریوان، نرخ بالای فرآورده‌های نفتی در کشور همسایه و طمع افراد سودجو نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام را به قاچاقچیان سوخت نخواهد داد و در این خصوص بصورت شبانه‌روزی مشغول انجام وظیفه است.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این رابطه خاطرنشان کرد: ارزش سوخت کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از 670 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر