کد خبر: 1002129
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان:
مهندس مرتضی ابراهیمی گفنت :شرکت پالایش نفت اصفهان بمنظور پیشروی در قطع وابستگی کشورواجرای فرامین منویات رهبر معظم انقلاب و ریشه کنی تحریمهای ظالمانه گامهای زیر بنایی برداشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان بابیان اینکه در شیوع ویروس کرونا دست پوشالی کشور ظالم امریکا برای جهانیان رو شد ومتخصصین کشورمان برای اثبات کارشان نشان می دهند که بدون کمک به خارجیان وبا اتکاء به دانش بومی وهمت والای ایرانی می توانند خواستن را به توانستن تبدیل کننداظهارداشت: پالایشگاه نفت اصفهان در سالهای اخیر موقعیتهای  بسیار خوبی را به فرصت تبدیل کرده وبرای کاهش آلاینده‌های محیط‌ زیست لجن‌های واحد بازيافت پالايشگاه اصفهان در طرح تحقيق و بررسی نحوه استفاده از در کارخانه سيمان اردستان و اجرای طرح در مقياس پايلوت تحت نظارت اداره کل سازمان حفاظت از محیط‌ زیست، به مجری‌گری دانشگاه پيام نور اصفهان و كارفرمايی شركت پالايش نفت اصفهان اجرایی شد.

وی ابراز کرد: :اصفهان نخستين استان كشور است كه 85 درصد از شهرهاي آن از بنزين و نفت گاز با استاندارد 'يورو 4' استفاده مي كنند و در سال1399با ساخت واحدهای تصفیه گازوئیل روزانه بیش از بیست میلیون لیتر گازوئیل  در این پالایشگاه تولید خواهد شد.

ابراهیمی افزود: تلاش متخصصان شرکت پالایش نفت اصفهان در کوران بحرا ن بی نتیجه نماند ومتخصصان این پالایشگاه توانستندعیوب بدنه و نشتی توربین PT۱-۶۳۱A  رارفع و موفق شدند از خروج مقادیر زیادی ارز برای خرید توربین ،که قیمت هر دستگاه آن بالغ ‌بر ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده بود جلوگیری شود.

وی بااعلام اینک کشور روزانه نیاز به مصرف بنزین دارد واین کالا وارداتی بود توانست ،حدود ۲۳ درصد  فرآورده‌هاي نفتي کشوررا تامین نماید و تمام بنزين توليدي اين مجموعه بنزين يورو ۵ است. اين شركت  با توليد ۱۲ ميليون ليتر در روز، سوخت استان اصفهان و ۱۶ استان كشور را تامين مي كند.

وی افزود: افتتاح دو پروژه، "سکوهای بارگیري فرآروده هاي سبک و  ويژه " و "پروژه تصفيه و استفاده از فاضلاب شهري" دو اقدام مهم در راستاي برطرف کردن نيازهاي اين مجموعه است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه اصفهان در منطقه خشک قرار دارد، اذعان داشت: با توجه به اين موضوع و اينكه حضور و وجود صنايع در استان امري اجتناب ناپذير است، از اين رو استفاده از پساب به جاي آب، موجب مصرف بهينه و كمك به صرفه جويي  در مصرف آب است كه خوشبختانه با افتتاح اين پروژه در اصفهان محقق گرديد.

مهندس ایراهیمی در ادامه بیان کرد: اين شركت در راستاي اجراي مسئوليت هاي اجتماعي و براي مبارزه با ويروس كرونا، طي برنامه ريزي هاي منظم،  فعاليت هاي مختلفي انجام داده است كه به صورت گزيده به آنها اشاره مي شود:

خرید دستگاه تب سنج غیرتماسی(ترمومتر پزشكي) دمای بدن شاغلان ،رانندگان و كليه مراجعان به پالايشگاه را مورد سنجش قرار می دهد.  در اين راستا با استفاده از دستگاه دماسنج غير تماسي، توسط پرسنل تعيين شده در ادارات حراست، بهداشت كار/صنعتي،ايمني و آتش نشاني در روز كار و  شيفت عصر و شب، درجه حرارت بدن كليه كاركنان در زمان ورود به شركت اندازه گيري مي شود و افرادي كه  دماي بدن  آنها بالاتر از 5/37 درجه سانتيگراد  باشد، طبق پروتكل تعريف شده به كانكس مستقر در ابتداي پالايشگاه منتقل مي شود. پس از تأييد پزشكيار مبني برعلامت دار بودن فرد( تب و لرز،سرفه ،آبريزش بيني ،تنگي نفس) جهت بررسي بيشتر به مركز سلامت كار انتقال مي يابد وبه صلاحديد پزشك مركز سلامت كار ،اقدامات لازم از جمله استراحت در منزل و يا انتقال  به بيمارستان انجام مي شو

كمك مالي 9 ميليارد توماني در جهت  مقابله با كرونا، شهرداري اصفهان (6 ميليارد تومان) و دانشگاه علوم پزشكي اصفهان (3 ميليارد تومان توليد و توزيع  بيش از   160 هزار ليتر ماده ضدعفونی‌کننده براي سازمان‌ها وادارات متقاضي اصفهان.

 تهيه بسته‌های بهداشتي اعم از ماسك، ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده و توزيع در بين همكاران و همچنين اهداء اقلام بهداشتي به بيمارستان شفاي كليشاد به ميزان :  بسته هاي بهداشتي (شامل ماسك N95، دستكش لاتكس، ژل ضدعفوني كننده دست، محلول نيم ليتري ضدعفوني كننده و افشانك اسپري 120 بسته ، ماسك N95    120 عدد ، دستكش لاتكس  100 جفت.

تعبيه پدها و ظروف ضد عفوني كننده در گيت هاي ورودي به شركت جهت  ضد عفوني كفش هاي كاركنان نصب نگهدارنده و تهيه هندراب در 120 محل از ساختمان هاي شركت.

-اجراي الزامات طرح فاصله گذاري اجتماعي مطابق با پروتكل هاي بهداشتي از ابتداي ورود به شركت و برچسب گذاري كف سالن هاي كارت زني به منظور جلوگيري از تجمع و رعايت فاصله گذاري اجتماعي.

- تهيه تلمبه ضد عفوني برقي براي گندزدايي اقلام ورودي به رستوران شهرك قبل از ورود به انبار يا سردخانه.

- تعطیلی رستوران و تمام اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ... در پالايشگاه و شهرک شهيد محمد منتظري

- تعطيلي كليه نفرات روزكار در تاريخ هاي 9 تا 11 فروردين ماه  و ادامه برنامه به كارگيري 35 درصد از كاركنان روزكار از تاريخ 16/1/99 تا 20/1/99

نصب پوستر شستشوي صحيح دست‌ها در كليه سرویس‌های بهداشتي، آبدارخانه‌ها و رستوران

-آموزش به پرسنل رستوران درباره نحوه صحيح بسته بندي غذا، جلوگيري از ازدحام در زمان توزيع غذا در رستوران شركت و باشگاه شهرك.

-تهيه و چاپ  بروشور آموزشي براي مقابله با بيماري كوويد-19 و ارسال براي همكاران و خانواده هاي محترمشان و همچنين براي سازمان ها و ادارات مختلف استان

شايان ذكر است اين شركت همچنین با ضدعفونی کردن مستمر روزانه تمام مکان‌ها و فضاهای عمومی شامل سطوح و تجهيزات محیط‌های کاری ( اداري ، مناطق عملياتي ، ساختمان هاي تعميراتي ) ، آبدارخانه‌ها، ، سرویس‌های ایاب و ذهاب و ... تمام تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می‌دهد و مواد ضدعفونی‌کننده به همكاران متقاضي ارائه می‌گردد. براي كاركنان تنظیفات، آبدارخانه و آشپزخانه نيز دوره‌های آموزشي (مانند بهداشت فردي و...) برگزار گرديده است. اين در حالي است كه براي ديگر كاركنان پیام آموزشي در قالب پيامك، فیلم، بنر، استند، تراکت‌های آموزشی، تهيه می‌گردد و ضمن نصب در سطح پالايشگاه، به کارپوشه تمام کارکنان از طریق سیستم اتوماسیون اداری ارسال می‌شود.

انشاءا... با همراهي و همدلي زنجيره سرايت اين ويروس را قطع خواهيم كرد و با توجه به پروتكل هاي بهداشتي از اين بحران، عبور می‌کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار