کد خبر: 1002093
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
مرد جوانی به خاطر اختلاف ۱۵‌میلیون تومانی دانشجوی شهرستانی را در خوابگاه خصوصی با شلیک چهار گلوله به قتل رساند و از محل گریخت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه‌شنبه شانزدهم اردیبهشت قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۰۶‌نامجو از قتل پسر جوانی با شلیک چهار‌گلوله در خوابگاهی حوالی پل چوبی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر ۲۱‌ساله به نام منصور روبه‌رو شدند که مشخص شد دو گلوله به پهلو و دست و دو گلوله هم به قلبش اصابت کرده است.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد قاتل مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام پیمان هم اتاقی قبلی مقتول بوده که دقایقی قبل با شلیک گلوله منصور را در اتاق شیشه‌ای نگهبانی خوابگاه به قتل رسانده و از محل گریخته است.

مأموران در بررسی اتاق شماره‌۸ خوابگاه دفترچه‌ای پیدا کردند که در آن پیمان نوشته بود مبلغ ۱۵‌میلیون تومان از مقتول طلب دارد.

یکی از شاهدان عینی گفت: منصور اهل مازندران بود و در تهران رشته مهندسی تحصیل می‌کرد و قاتل هم اهل اصفهان بود که به خاطر بدهی مالی از اصفهان گریخته‌بود و در این خوابگاه خصوصی زندگی می‌کرد. پیمان مجسمه‌ساز و طراح دکوراسیون بود و برای اینکه شناسایی نشود حساب بانکی نداشت و به همین خاطر برای کسانی که کار انجام می‌داد، شماره حساب منصور را داده بود و تمامی دستمزدهایش به حساب منصور واریز می‌شد. او مدعی بود که ۱۵‌میلیون تومان از منصور طلب دارد، اما منصور پول او را نمی‌دهد و می‌گفت آخر به خاطر همین موضوع اتفاق بدی رخ می‌دهد. پیمان به خاطر اختلافی که با منصور پیدا کرد از اتاق شماره‌۱۲ به اتاق شماره‌۸ رفت، اما همیشه می‌گفت که منصور برای بدهی‌اش امروز و فردا می‌کند تا اینکه دقایقی قبل قاتل با مقتول داخل خیابان روبه‌رو و با هم درگیر شدند که منصور فرار کرد و به اتاق نگهبانی رفت و پیمان هم با اسلحه وارد اتاق شد و به طرف او شلیک کرد و بعد هم با تهدید اسلحه از محل گریخت.

همزمان با ادامه تحقیقات مأموران پلیس در تلاشند هر چه زودتر قاتل فراری را دستگیر و راز این قتل را بر ملا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار