کد خبر: 1002010
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان :
حبیب اله ناظریان با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی کاراته و تکواندو در هفته فرهنگی اصفهان گفت: امسال به علت شیوع کرونا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در قالب رقابت های مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان مسابقات کاراته مجازی با عنوان "همراه با کاراته" در بخش کاتای انفرادی آقایان و بانوان در همه رده‌های کمربندی و سبک های آزاد ویژه آقایان و بانوان با همکاری هیئت‌ کاراته استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: کمیته داوران هیئت کاراته استان چند اجرای کاتا را پیشنهاد داده و خانواده‌ها فیلم اجرای این فرم‌ها توسط فرزندان خود را برای کانال هیئت‌ کاراته ارسال کرده که پس از داوری، به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها احکام قهرمانی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به استقبال کاراته‌کاهای اصفهانی از مسابقات مجازی ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی باعث شده ورزش و تحرک در خانه‌‌ها تداوم پیدا کند و نشان داد که حتی در شرایط فعلی نیز می‌توان در سطح خوبی در خانه تمرین کرد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات تکواندو مجازی بانوان و آقایان نیز در بخش کاتا با عنوان "همراه با تکواندو" با همکاری هیئت تکواندو استان اصفهان  در هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به شیوه برگزاری مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با توجه به شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: امسال به علت شرایط موجود و بیماری کرونا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با شعار "در خانه بمانیم" در رشته های پیلاتس، یوگا، کیک بوکسینگ، کراس فیت و... به صورت رقابت های مجازی برگزار می شود.

ناظریان به برگزاری لیگ مسابقات لیوان‌چینی با  لیوان کاغذی، توپینگ(حرکات نمایشی با توپ و راکت) و طناب‌زنی سرعتی و نمایشی هر کدام به مدت 10 شب در مناطق 15گانه شهر اصفهان به صورت مجازی اشاره و بیان کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال فیلم در این رقابت‌های مجازی با عنوان "بازیمون" نیز شرکت کنند.

وی ادامه داد: هر 15 منطقه شهر اصفهان در طول هفته فرهنگی اصفهان و ماه مبارک رمضان این مسابقات را برگزار کرده و فیلم‌های شهروندان را دریافت و برای فرهنگسرای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان(vcci.ir) ارسال می‌کنند که در نهایت سه نفر نخست هر منطقه معرفی می‌شوند تا با انجام این مسابقات در راستای گسترش ورزش خانوادگی و همگانی گام بردارند.

وی اظهار داشت: آیتم مسابقات معما نیز به صورت مجازی از هفته فرهنگی اصفهان برنامه ریزی شده که  هر یک از این معماها در صفحه tafriheshahr@ و کانال معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در فضای مجازی منتشر شده است.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای استفاده از برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری می‌توانند به صفحه و وب‌سایت فرهنگسرای مجازی این سازمان به نشانی vcci.ir و صفحه instagram.com/isfahanfarhang مراجعه کنند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر