کد خبر: 1001951
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
شرکت جنرال الکتریک اعلام کرد قصد دارد نیروی کار خود را در واحد هوانوردی آن در سال‌جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش دهد که برابر با ۱۳هزار شغل خواهد بود.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش رویترز، شرکت جنرال الکتریک اعلام کرد قصد دارد نیروی کار خود را در واحد هوانوردی آن در سال‌جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش دهد که برابر با ۱۳ هزار شغل خواهد بود. این تعدیل نیرو به صورت داوطلبانه و غیرداوطلبانه خواهد بود و نتیجه کاهش برنامه پرواز هواپیما‌ها به خاطر همه‌گیر شدن ویروس کروناست.

این تعدیل نیرو جدید‌ترین مشکل به وجود آمده برای بخش هوانوردی است که انتظار می‌رود تا ۲۰۲۱ طول بکشد، چون تقاضا برای سفر‌های هوایی ۹۵ درصد در امریکا کاهش یافته است.

تعدیل نیرو در بخش هوانوردی جنرال الکتریک بخشی از طرح این شرکت برای ۳ میلیارد دلار صرفه‌جویی در هزینه‌هاست که ماه گذشته اعلام شد. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در امریکا در ماه مارس کاهش می‌دهد.

بخش هوانوردی جنرال الکتریک قبلاً اعلام کرده بود ۵۰ درصد از کارکنان در بخش نگهداری و تعمیرات و تولید موتور در امریکا به مرخصی فرستاده می‌شوند. این شرکت همچنین استخدام نیرو‌های جدید را متوقف کرده و هزینه‌های غیرضروری خود را به شدت پایین آورده است. مدیرعامل بوئینگ گفت: دو تا سه سال طول می‌کشد تا سفر‌های هوایی به شرایط سال ۲۰۱۹ بازگردد و بازگشت این صنعت به روند رشد طولانی مدت چندین سال زمان می‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار