کد خبر: 1001700
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت در مناطق کم‌خطر گفت: به یک ماه زمان برای آموزش دانش‌آموزان نیاز داریم.
سرويس جامعه جوان آنلاين: رضوان حکیم‌زاده در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره آغاز فعالیت مدارس از ۲۷ اردیبهشت در مناطق کم‌خطر اظهار کرد: با توجه به اهمیت تداوم آموزش و با هدف تکمیل فرآیند آموزش، جبران کمبود‌های یادگیری و در راستای عدالت آموزشی این تصمیم گرفته شد.

وی افزود: در برخی مناطق با وجود تمام تلاش‌ها به‌دلیل برخی محدودیت‌ها در دسترسی به فناوری‌ها، وزارت آموزش و پرورش می‌خواهد اطمینان حاصل کند که محتوای برنامه درسی به‌صورت کامل به این گروه از دانش‌آموزان آموزش داده و یادگیری آنها، ارزیابی و امتحانات برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اقداماتی که از زمان تعطیلی مدارس تاکنون انجام شد تلاش شده است در بستر‌های مختلف موضوع تداوم آموزش دنبال شود.

حکیم‌زاده ادامه داد: در مناطقی که توسط وزارت بهداشت کم‌خطر اعلام شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط آموزش حضوری فراهم می‌شود که بسیاری از آن‌ها جزو مناطق روستایی و عشایری هستند براین‌اساس دانش‌آموزان این مناطق هم از فرصت بهتر یادگیری بهره‌مند خواهند شد.

وی درباره زمان فعالیت مدارس پس از بازگشایی متذکر شد: زمانی که برای ما مهم است تکمیل آموزش، اتمام محتوای برنامه درسی و برگزاری امتحانات است که به یک ماه زمان نیاز دارد تا معلمان اطمینان پیدا کنند محتوای برنامه درسی آموزش داده شده، کمبود‌های دانش‌آموزان جبران و امتحانات برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار