کد خبر: 1001574
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
پرونده دختر دانش آموزی که از آذر‌سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است با دستگیری مردی که او را در نبود همسر و فرزندش به خانه راه داده‌بود وارد مرحله‌ای تازه شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین آذر‌سال قبل بود که اعضای خانواده‌ای سراسیمه به اداره پلیس رفتند و اعلام کردند دختر ۱۵‌ساله‌شان مژگان ناپدید شده‌است. یکی از آن‌ها گفت: دخترم مژگان دانش‌آموز است و از مدتی قبل با من اختلاف پیدا کرد. شب قبل با هم مشاجره لفظی کردیم که مژگان به بهانه‌ای از خانه خارج شد. سپس با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما جواب نداد تا اینکه چند ساعت بعد خودش با من تماس گرفت و گفت در ترمینال مسافربری آرژانتین است و به زودی به خانه بر می‌گردد. او گفت از اینکه قهر کرده پشیمان شده و به خانه بر می‌گردد، اما خبری نشد، نگرانش شدیم و همراه دیگر اعضای خانواده به ترمینال آرژانتین رفتیم، اما دخترم را پیدا نکردیم و الان به اداره پلیس آمدیم که کمک کنید دخترمان را پیدا کنیم.

با این شکایت پرونده به دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امورجنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران پلیس در نخستین گام شماره تلفن همراه دختر گمشده را بررسی کردند که مشخص شد مژگان شب حادثه از ترمینال میدان آرژانتین با خانواده‌اش تماس گرفته، اما ساعتی بعد تلفن همراهش خاموش می‌شود. همچنین در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته دریافتند مژگان پس از اینکه تلفنی از خانواده‌اش در ترمینال آرژانتین خداحافظی می‌کند سوار خودروی پژو پرشیایی سفید رنگی شده و از آنجا دور می‌شود.

دستگیری یک مظنون

دوربین‌های مداربسته تنها چند شماره از پلاک خودروی پرشیا را ثبت کرده بودند که مأموران پلیس با بدست آوردن همین چند شماره تحقیقات خود را برای شناسایی صاحب خودروی پژو پرشیا آغاز کردند. در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شش‌ماه تلاش و بررسی شماره پلاک صد‌ها خودرو موفق شدند صاحب خودروی پرشیا را که مرد میانسالی به نام اسد است شناسایی کنند.

بررسی‌ها نشان داد صاحب خودرو پرشیا مرد تنهایی است که شب حادثه به عنوان آخرین فرد دختر گمشده را سوار خودرواش کرده و به طرف خانه خودش حرکت کرده است. بنابراین مأموران پلیس دو روز قبل وی را به عنوان مظنون حادثه دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها مدعی شد شب حادثه دختر ۱۵‌ساله را به عنوان مسافر سوار کرده و در مقصد پیاده کرده‌است و از سرنوشت او خبری ندارد.

وی گفت: چند سال قبل همسر و فرزندانم برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت کردند و مرا تنها گذاشتند. از آن زمان به بعد گاهی شب‌ها با خودروام مسافرکشی می‌کنم و نیمه شب حادثه هم در حوالی میدان آرژانتین دختر نوجوانی را به عنوان مسافر به مقصد خیابان نظام‌آباد سوارخودروام کردم. در میانه راه برای برداشتن مدارکی سری هم به خانه‌ام در خیابان سبلان زدم و بعد دختر نوجوان را به مقصدش رساندم و دیگر از او خبری ندارم.

متهم در ادامه با توجه به اظهارات متناقضش به دستور قاضی بخشوده برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار