کد خبر: 1001479
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
طبق آخرین آمار جهانی کرونا تاکنون ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۵۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در زوز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹ را خواهید خواند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۴۴ هزار و ۷۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۶۱۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۹ هزار و ۳۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۷ هزار و ۴۴۴ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۲ هزار و ۵۷۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴۵ هزار و ۵۶۷ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک هزار و ۹۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰۹ هزار و ۳۲۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۸ هزار و ۷۱۰ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های انگلیس، فرانسه، آلمان و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۱۸۲ هزار و ۲۶۰، ۱۶۸ هزار و ۳۹۶، ۱۶۴ هزار و ۹۶۷ و ۱۲۴ هزار و ۳۷۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا هفتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۱۷۳ هزار و ۷۲۵، ۱۴۶ هزار و ۲۳۳ و ۱۲۹ هزار بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار