کد خبر: 1001300
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: هر چند هدف گذاری قهرمانی تیم فوتبال ناشنوایان در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی بود اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت شعاع خود قرار دارد و بازیکنان بیش از ۵ ماه است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد حسین ضیائی درباره وضعیت اردوهای تیم ملی فوتبال ناشنوایان بعد از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تیم فوتبال ناشنوایان ۵ است که اردوهای آنها به دلیل این بیماری با تعطیلی مواجه است و ما همچنان منتظر هستیم تا شرایط به حالت عادی برگردد تا بتوانیم این تیم را برای مسابقات آینده آماده کنیم. البته در شرایط فعلی هیچ برنامه‌ای نمی‌توانیم ارائه دهیم. تا زمانی که ستاد عالی مقابله با کرونا اجازه برگزاری اردوها را صادر کند.

وی گفت: در شهریور مسابقات جهانی فوتبال ناشنوایان در کره را پیشرو داریم که هنوز مشخص نیست تیم به این مسابقات اعزام شود یا خیر و از سوی فدراسیون جهانی نیز درباره لغو و برگزاری مسابقات چیزی عنوان نشده است. ما سعی می‌کنیم به فوتبالیست‌ها به صورت انفرادی برنامه تمرینی ارائه دهیم تا از نظر آمادگی بدنی دچار مشکل نشوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید اردوها در حالت قرنطینه برگزار شود یا خیر افزود: این مسئله بستگی به تصمیم وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش و جوانان دارد که اعلام کنند که آیا امکان برپایی اردو در حالت قرنطینه وجود دارد یا خیر. فعلا هیچ برنامه‌ای نمی‌توانیم به فوتبالیست‌ها ارائه دهیم تا شرایط به حالت عادی برگردد.

وی ادامه داد: فوتبال یک رشته تیمی است و تنها با بسنده کردن به تمرینات انفرادی نمی توان تیمی را برای مسابقات آماده کرد. قبل از شیوع کرونا هدف گذاری بر این بود که از بازیکنان تست آمادگی جسمانی بگیریم تا ببینیم در چه وضعیتی قرار دارند که متاسفانه به خاطر این بیماری اردوها مدت ۵ است که تعطیلی شده و بازیکنان در بلاتکلیفی قرار دارند. در حال حاضر همه چیز رها شده و ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم تا ببینیم آیا وضعیت به همین شکل ادامه خواهد داشت یا خیر.

ضیایی در پایان خاطر نشان کرد: هدف گذاری اصلی ما بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی بود و به دنبال آن بودیم تا تیم را در هر دو تورنمنت در سکوی قهرمانی قرار دهیم. متاسفانه شرایطی که پیش آمد سبب شد تا ما کار سختی را در آینده برای آماده سازی دوباره تیم داشته باشیم. بازیکنان فوتبال در شرایط فعلی رها شدند و ما هیچ برنامه تمرینی برای آنها نداشتیم. امیدواریم این شرایط زودتر به پایان برسد تا بازیکنان از بلاتکلیفی خارج شوند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار