کد خبر: 1001288
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
اطلاع‌رسانی درست رسانه‌ها در کردستان
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز اتاق رسانه‌ای کرونا که در استان فعالیت می‌کند خوب عمل کرده و با همکاری و همراهی تمام اصحاب رسانه استان از جمله صداوسیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی درست و به موقع جلوی فضاسازی‌های شبکه‌های ضدانقلاب گرفته شد.

حسین خوش‌اقبال در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان که با موضوع کرونا برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به فضاسازی‌هایی که توسط ضدانقلاب نسبت به مجموعه اقدامات نظام با هدف مایوس و ناامید کردن مردم نسبت به عملکرد دولت انجام می‌دادند نگرانی جدی داشتیم اما در آن مقطع حساس استاندار کردستان تصمیم درستی مبنی بر ایجاد اتاق رسانه‌ای ستاد کرونا گرفتند.

وی ضمن تقدیر از همه رسانه‌های استان در پوشش اخبار کرونایی استان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز اتاق رسانه‌ای کرونا که با مسئولیت دکتر نصراللهی‌زاده در استان فعالیت می‌کرد خوب عمل کرده و با همکاری و همراهی تمام اصحاب رسانه استان از جمله صداوسیما، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی درست و به موقع جلوی آن فضاسازی‌ها گرفته شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: خوشبختانه آن اعتمادی که مردم باید به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان و کادر درمان استان داشته باشند با کمک و همراهی که مجموعه دوستان رسانه‌ای استان در بحث پوشش اخبار کرونا داشتند، محقق شده است.

وی با تاکید بر ادامه همکاری رسانه‌های استان با ستاد کرونا تصریح کرد: البته با بازگشایی بازارها و اماکن کم‌خطر شاید مرم فکر کنند که همه چیز تمام شده است و دیگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند اما باید اصحاب رسانه استان با اطلاع رسانی درست به مردم هشدار دهند که ما درحال حاضر در میانه راه هستیم، ویروس کرونا تمام نشده و اگر رعایت نکنیم مشکل ایجاد می‌شود.

خوش‌اقبال گفت: ما سیاست‌های خود در رابطه با بازگشایی مساجد، مدارس و اماکن پرخطر را از طریق ستاد مرکزی کرونای کشور دریافت می‌کنیم و تا این لحظه دستورالعملی مبنی بر بازگشایی این اماکن صادر نشده است لذا توقع داریم که مردم مومن و روز‌دار استان و ماموستایان همچنان دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

وی یادآور شد: لازم می‌دانم از همراهی که مردم استان کردستان تا این لحظه با ستاد کرونا داشتند تشکر و قدردانی کنم اما باز درخواست می‌کنم که این رعایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: تا امروز دانشگاه علوم پزشکی کردستان و مجموعه دست‌اندرکاران ستاد کرونا در استان در یک فضای صمیمی و همدلی توانسته‌اند با یکسری اقدامات موثر جلوی شیوع گسترده کرونا را بگیرند که انشالله این همدلی و همکاری تا پایان ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر