کد خبر: 1001214
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دولت برای تکمیل طرح بازسازی مجموعه تاریخی - فرهنگی مقبره الشعرا کمک می کند، زیرا این پروژه ملی است و برای کشور و استان ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

جواد رحمتی  در حاشیه بازدید از طرح بازسازی مجموعه مقبره‌الشعرا، با تقدیر از تلاش های مجموعه شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بزرگ، اظهار کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت و تداوم کمک شهرداری، شاهد تسریع در اتمام این پروژه باشیم.

وی افزود: تصمیمات اتخاذ شده برای کوتاه مدت بر این مبنا است که با بهره‌برداری از ضلع شمالی پروژه بازسازی مقبره الشعرا، امکان تردد شهروندان و گردشگران در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اقدامات شهرداری تبریز، بدنه ضلع شمالی احداث شده و در چندماه آینده با تکمیل سقف و کف آن، شاهد آزادسازی و بهره‌برداری از بخش شمالی مقبره‌الشعرا خواهیم بود.

وی یادآوری کرد:  در سالیان گذشته نسبت به اهمیت این پروژه توجه نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار تبریز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان از روند اجرای پروژه بازسازی مجموعه تاریخی - فرهنگی مقبره‌الشعرا بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر