کد خبر: 1001198
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
رئیس پلیس راهور ناجا گفت باتوجه به خلوت بودن مراکز شماره‌گذاری در بعداز ظهرها، پیشنهاد می‌شود بخشی از مراجعین با مدیریت زمان، ساعت ۱۳ تا ۱۷ را برای دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری انتخاب کنند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار سیدکمال هادیانفر گفت: با توجه به تدابیر ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز شماره‌گذاری از اسفند‌سال گذشته، شاهد یک وقفه ۴۰‌روزه در ارائه خدمت به هموطنان بودیم که با عنایت به همراهی مردم در مشارکت برای قطع زنجیره ویروس کرونا، خوشبختانه از روز شنبه شش اردیبهشت‌ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم عزیز خدمات ارائه کردیم.

وی افزود: هموطنان می‌توانند روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت‌۷ تا ۵ بعدازظهر و روز‌های پنج‌شنبه از ساعت‌۷ تا ۱۲‌ظهر به مراکز شماره‌گذاری در سراسر کشور مراجعه کنند، اما باتوجه به خلوت بودن مراکز شماره‌گذاری در بعدازظهرها، پیشنهاد می‌شود، بخشی از مراجعان با مدیریت زمان ساعت‌۱۳ تا ۱۷ را برای دریافت خدمات از مراکز شماره‌گذاری انتخاب کنند.

وی ادامه داد: کسانی که در صف ورود به این مراکز یا داخل مراکز حضور دارند، پذیرفته شده و ارائه خدمت به آنان تا اتمام درخواست‌شان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی آن دسته از هموطنانی که مدت وکالتنامه آن‌ها دارای زمان بیشتری است، می‌توانند در روز‌های آینده که از حجم مراجعان کاسته می‌شود، برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار