کد خبر: 1001130
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، کتاب وصیت‌نامه‌های شهدای مقاومت را به زبان عربی تهیه و منتشر کرد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: در تهیه و تنظیم کتاب وصیت نامه­‌های شهدای مقاومت (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) نمایندگی فرهنگی کشورمان با همکاری مرکز پژوهش‌­های اسلامی بغداد با وجود شرایط سخت منع تردد در بغداد و کربلا جزوه «وصیة الشهیدین الحاج قاسم سلیمانی و الحاج ابو مهدی المهندس» به زبان عربی تهیه، تنظیم و چاپ و آماده توزیع کرده است.

 در بخشی از وصیت سردار قاسم سلیمانی آمده است: «خواهران و برادران مجاهدم در این عالم،‌ای کسانی که سر‌های خود را برای خداوند عاریه داده‌اید و جان‌ها را بر کف دست گرفته و در بازار عشق‌بازی به سوق فروش آمده‌اید، عنایت کنید: جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیع است. امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص)».

شهید ابومهدی المهندس که در برنامه‌ریزی و اجرای عملیات نابودی گروه تروریستی داعش در عراق نقش برجسته‌ای داشت، بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه سال گذشته به همراه سپهبد سردار قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد توسط نظامیان تروریست آمریکایی به شهادت رسید.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار