کد خبر: 1001092
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح ترافیک فردا (شنبه) اجرا نمی‌شود، گفت: در هفته پیش رو در ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا رئیس جمهور هم در آن حضور خواهد داشت، تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص خواهد شد.
سرويس جامعه جوان آنلاين: محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره دو موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی و احتمال اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید از هفته آینده، اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شده است و اگر شهروندی از ماسک هنگام تردد با حمل و نقل عمومی استفاده نکند طبق مصوبه ستاد کرونا تخلف کرده است.

وی افزود: از روز یکشنبه در ۲۰۰ نقطه از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس با هماهنگی وزارت صمت، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و برخی از دستگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، توزیع ماسک با قیمت مناسب و قانونی ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت کرونا کلانشهر تهران که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد موضوع بسته پیشنهادی طرح ترافیک که با توافق سه‌جانبه، شهرداری، کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و پلیس راهور جهت اجرا نهایی شده است مورد بحث قرار گرفت.

علیخانی بیان داشت: بسته پیشنهادی طرح ترافیک در دوران کرونا نهایی شده و از سوی هاشمی رییس شورای شهر به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده است.

وی اعلام کرد: قرار است این بسته هفته آینده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا شنبه یا یکشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، به سرانجام برسد و تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص شود و حمایت‌های لازم انجام و اجرای طرح به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیکی که قرار است هفته آینده احتمالاً اجرا شود همه جوانب در آن دیده شده به طوری که کارکنان بتوانند قبل از ۸ در طرح حضور یابند و از ساعت ۲ تا ۴ بدون هزینه خارج شوند همچنین طرح ترافیک برای کادر پزشکی، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی رایگان خواهد بود.

علیخانی با اشاره به اینکه فردا طرح ترافیک همچنان لغو است، گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک در صورت تصویب طرح در ستاد مقابله با کرونا و بر اساس بسته پیشنهادی، تخفیف بیشتری برای عوارض طرح ترافیک را دارند و میزان آن از ۵۰ درصد به حدود ۷۰ درصد خواهد رسید.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار