کد خبر: 1000969
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
استاندار آذربایجان‌شرقی به برنامه‌های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای این منظور در نظر گرفته شده است که اولین شرط برخورداری از این تسهیلات، پرهیز از تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی است.

محمدرضا پورمحمدی  در بازدید از شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز، ادامه داد: سهم آذربایجان شرقی از محل این تسهیلات مشخص نشده است، ولی با توجه به سابقه صنعتی استان، امیدواریم تسهیلات بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد. 

وی با اشاره به فعالیت‌های این واحد تولیدی در ماه‌های گذشته، رفع مشکلات این کارخانه را یکی از دغدغه‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات این شرکت با ورود دستگاه قضایی و تغییر مدیریت رفع شده است.

پورمحمدی بر نقش این واحد تولیدی مهم در تحقق شعار «جهش تولید» تأکید کرد و تسریع در تعیین ‌تکلیف مالکیت آن را خواستار شد.

وی با بیان اینکه نهادهای مسوول باید مانع هرگونه سوء استفاده افراد بدون اهلیت شوند و متخلفان را به دست قانون بسپارند، بر ضرورت توجه به موضوع اهلیت در واگذاری صنایع به بخش خصوصی تاکید کرد.

پورمحمدی ادامه داد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال "جهش تولید" نام‌گذاری شده است، این کارخانه مانند بسیاری از واحدهای دیگر استان، بهتر از گذشته فعالیت می‌کند و به‌رغم شرایط خاص و فشارهای اقتصادی، نه تنها تعدیل نیرو نداشته، بلکه ۵۰ نفر نیروی جدید نیز به این مجموعه جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان، حمایت از این واحد تولیدی و صنعتی را یکی از اولویت‌های خود می‌داند و آماده حمایت از آن برای افزایش تولید و توسعه اشتغال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر