کد خبر: 1000898
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

سفارش تولید محتوا با هدف برقرار کردن ارتباط موثر با مخاطب انجام می‎شود. در واقع تولید محتوا یک فرآیند و سیستم است. فرآیندی که در آن باید به سه فاکتور اصلی برنامه‎ریزی، تولید و ویرایش توجه کرد. منظور از تولید صرفا ایجاد متن برای سایت‎ها و شبکه‎های اجتماعی نیست. هر نوع فیلم، عکس، صوت، انیمیشن و ... می‎تواند در حوزه تولید محتوا قرار گیرد. سفارش تولید محتوا، در بازاریابی دیجیتال اهمیت خود را نشان می‎دهد، چرا که این سیستم قدرت بسیار زیادی برای شناسایی مخاطب و تبدیل آنها به مشتری هدف را دارد. البته باید بدانید هدف تولید محتوا، فراتر از اهداف بازاریابی دیجیتالی است.

در بازاریابی تنها ایجاد مخاطب و بالا بردن میزان فروش مورد توجه قرار می‎گیرد، در حالی که هدف از تولید محتوا شناسایی مخاطب، کشف نیازهای او، توجه به علایق و خواسته‎های او، ارائه راه‎حل‎های مناسب و کاربردی و در نهایت برقراری یک تعامل سازنده، است. به همین دلیل گفته می‎شود تولید محتوا پادشاه است.

سفارش تولید محتوا را حرفه‌ایی انجام دهید

سفارش انواع تولید محتوا

برای سفارش تولید محتوا در ابتدا بهتر است به نوع فعالیت خود و شبکه اجتماعی مورد نظر توجه کنید. تولید محتوا می‎تواند در زمینه‎های مختلف آموزشگاهی، فروشگاهی، تخصصی، سرگرمی، سبک زندگی، طنز، فناوری اطلاعات، خبری، مذهبی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و ... انجام پذیرد.

هر کدام از این زمینه‎ها نیاز به لحن مخصوص خود را دارد تا بتواند با مخاطب هدف، تعاملی دو طرفه برقرار کند. تولید محتوا باید به‎گونه‎ایی انجام پذیرد تا اطلاعات و داده‎ها با زبانی ساده و قابل فهم به مخاطب منتقل شود.

برای تهیه محتوا شناخت خوبی از شبکه اجتماعی مورد نظر و ابزارهای آن داشته باشید. در این زمینه سعی کنید از انواع محتوا استفاده کنید.

محتوای متنی رایج‎ترین و کم‎هزینه‎ترین روش برای شناسایی مخاطب است. در کنار آن می‎توانید از انواع محتوا گرافیکی و صوتی نیز استفاده نمایید. عکس، فیلم، پادکست، انیمیشن، اینفوگرافی و .... از جمله انواع تولید محتوا هستند که می‎توانند در کنار محتوای متنی به جذب مخاطب و تعامل با آنها کمک کنند. فراخور فعالیت خود در بازه‎های مختلف زمانی، می‎توانید  هر کدام از آنها را سفارش دهید.

سفارش تولید محتوا چگونه است؟

برای سفارش تولید محتوا، می‎توانید به دو شیوه عمل کنید. بسیاری از سایت‎ها و فعالان شبکه‎های اجتماعی، افرادی را در این زمینه به طور مستقیم استخدام می‎کنند. این افراد می‎توانند به صورت دورکاری و حضوری با کسب و کار مورد نظر همکاری کنند.

در این حالت نویسنده و کارشناس تولید محتوا بدون هیچ واسطه‎ایی با کسب و کار مورد نظر در ارتباط هستند. اصول تولید محتوا دقیقا بر اساس چارچوب مورد نظر به پرسنل ابلاغ می‎شود و افراد بر طبق اصول و زمانبندی تعیین شده اقدام به تولید محتوا می‎نمایند.

در این شیوه، از آنجا که هیچ واسطه‎ایی وجود ندارد، میزان دستمزد نیز بیشتر است و از سویی دیگر محتوا دقیقا بر اساس اهداف مشخص شده انجام می‎شود. تعیین دستمزد توافقی انجام می‎گیرد.

سفارش تولید محتوا را حرفه‌ایی انجام دهید

در روشی دیگر، افراد سفارش تولید محتوا را برعهده شرکت تولید محتوا می‎گذارند. این شرکت‎ها از نیروهای حضوری و دورکاری استفاده می‎کنند. چارچوب یکپارچه‎ایی  برای تهیه انواع محتوا داشته و در عین حال سعی می‎کنند با خواسته مشتری هماهنگ باشند. شرکت تولید محتوا، واسطه‎ایی بین کارفرما و تولید کننده محتوا است.

همکاری با این شرکت‎ها برای کارفرمایان چندین مزیت دارد: از آنجا که این شرکت‎ها با تعداد زیادی تولیدکننده محتوا در ارتباط هستند، بنابراین در کوتاه‎ترین زمان، حجم زیادی از محتوا تولید خواهد شد.

همکاری با این شرکت‎ها، به میزان قابل توجهی هزینه‎ها را کاهش می‎دهد، چرا که این شرکت ها مانند سایر کسب و کارهای دیگر بازار رقابتی دارند. بنابراین سعی می‎کنند هزینه تولید محتوا را تا حد امکان پایین نگه دارند. ‎

سفارش تولید محتوای متنی

سفارش تولید محتوای متنی، رایج‎‎ترین انواع آن است. برای این منظور لازم است به معیارهای سرچ گوگل و همچنین برآورده کردن نیازهای مخاطبان توجه شود. در این حوزه آشنایی با علم سئو ضروری است. محتوای متنی باید ساختاری روان و قابل فهم داشته باشد. از سویی دیگر  باید با استفاده از کلمات کلیدی و واژه‎های مرتبط با آن گردآوری شود. اطلاعات باید به طور صحیح ارائه شوند. تکرار بی‎هدف کلید واژه‎ها تنها متن را ضعیف می‎کند. کپی‎برداری در آن هیچ جایگاهی ندارد. چنانچه بتوانید در این زمینه قوی کار کنید، به گوگل ثابت خواهید کرد که در کار خود بهترین هستید و لیاقت معرفی شدن به دیگران را دارید.

سفارش تولید محتوای گرافیکی

منظور از سفارش تولید محتوا گرافیکی این است که به کمک نرم‎افزارها، محتواهای گرافیکی مانند تصویر، فیلم و ... براساس سرچ کاربر، در نتایج جستجو نشان داده شود. برای موفقیت در این زمینه توصیه می‎شود از تصاویر تکراری استفاده نکنید. سایت‎های بسیار زیادی وجود دارند که می‎توانید تصاویر مرتبط و باکیفیتی را در آنها پیدا کنید. استفاده از انواع محتوا گرافیکی، منجر به افزایش میزان کلیک سایت خواهد شد.

سفارش تولید محتوای تخصصی

برای تولید محتوا تخصصی، صرفا آگاهی داشتن از اصول و قواعد تولید محتوا نمی‎تواند کارساز باشد. در این راستا، تولید کننده محتوا باید اطلاعات کافی و معتبر در زمینه مورد نظر داشته باشد. یکی از مزیت‎های همکاری با شرکت‎های تولید محتوا این است که دسترسی به چنین افرادی آسانتر انجام می‎شود.

شرکت تولید محتوا زمینه را برای مشاوره رایگان نیز فراهم می‎کند تا  سفارش با کمترین میزان خطا انجام شود. مشاوره با کارشناسان شرکت به شما کند تا از ایده‎های نو و جذاب برای تولید محتوا استفاده نمایید. همچنین کلیه متون توسط کارشناس سئو بررسی خواهد شد. هزینه تولید محتوا تخصصی معمولا بیشتر در نظر گرفته می‎شود. برای انتخاب بهترین شرکت تولید محتوا، در ادامه مقاله توضیحات تکمیلی ارائه می دهیم.

تعرفه محتوا چگونه محاسبه می‌شود؟

تعرفه تولید محتوا به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. زمینه (فرهنگی، هنری، تخصصی و...)، زبان محتوا (فارسی، انگلیسی، عربی و ...) نوع محتوا (متنی، گرافیکی و...) ، جمع‎آوری محتوا (تالیفی، ترجمه‎ایی، تحقیقی، بازنویسی و ..)، از جمله عواملی هستند که نقش تعیین‎کننده‎ایی برای تعرفه محتوا دارند. برای اینکه نتیجه بهتری از سفارش تولید محتوا داشته باشید، می‎توانید از پلن‎های محتوایی استفاده کنید. در این پلن‎ها سفارش محتوا براساس تعداد کلمه، زمینه فعالیت و زمان تحویل انجام خواهد شد.

سفارش تولید محتوا را حرفه‌ایی انجام دهید

تولید محتوای سایت؛ همان چیزی که لازم داریم!

"چطور تولید محتوای سایت را انجام دهم؟" اولین و البته مهم‎ترین سوالی است که پس از راه‎اندازی سایت از خود می‎پرسید. باید بدانید رمز موفقیت شما، تولید محتوا باکیفیت، جذاب و کاربردی است. اگر در این زمینه تجربه‎ایی ندارید، بهترین راه‎حل مراجعه به یک شرکت تولید محتوا است. کارشناسان این شرکت، توانایی لازم برای تهیه محتوا مناسب و مرتبط با سایت شما را دارند. آنها دقیقا می‎دانند که زمان و هزینه را باید در کجا صرف کرد.

بهترین شرکت تولید محتوا کدام است؟

انتخاب بهترین شرکت تولید کننده محتوا برای شما کاملاً به نوع محتوا، کیفیت و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید دارد. اگر به دنبال دریافت محتوای با کیفیت هستید، باید بودجه مناسب‌تری را برای محتوایتان در نظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که برای انتخاب نهایی حتماً به نمونه کارهای شرکت ارائه دهنده توجه کنید.

الو محتوا (کانتنت) با داشتن نویسندگان حرفه‌ای یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده محتوا است که تا کنون مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. فرآیند تولید محتوا در الومحتوا کاملاً بر اساس اصول حرفه‌ای نویسندگی و با هدف جلب رضایت مشتری و کسب رتبه مناسب در گوگل صورت می پذیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این شرکت به آدرس (www.alomohtava.com) مراجعه نمایید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار