کد خبر: 1000879
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
همزمان با روز شوراها انجام شد:
گلنگ آغاز عملیات احداث ساختمان ایستگاه مترو شهر چهاردانگه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به زمین زده شد .
محمدرضا عباسی

همزمان  با سالروز تاسیس  شوراها ،گلنگ احداث ساختمان ایستگاه مترو شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر ،بدست امام جمعه چهاردانگه و فرماندارشهرستان اسلامشهرو جمعی از مسئولین  به زمین زده شد .

حجت الاسلام علی محمد گلوردی امام جمعه بخش چهاردانگه، در آیین گلنگ  زنی ایستگاه مترو شهر چهاردانگه، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ،اظهار داشت :یکی از آرزوهای دیرینه مردم چهاردانگه دسترسی به مترو است،که با آغاز عملیات حفر تونل متروخط۳  تهران به اسلامشهر در سال گذشته و آغاز عملیات احداث ایستگاه چهاردانگه،این خواسته به حق مردم برآورده می شود .

حجت الاسلام گلوردی افزود:با توکل و استعانت به حضرت حق و با جدیت تیم اجرایی پروژه که قرارگاه خاتم انبیاء است و تاکنون امتحان خود را در پروژه های عمرانی کشور پس داده و با تلاش ها و حمایتهای مسئولین منطقه و استان امیدواریم این پروژه هرچه سریعتربه مرحله بهره برداری برسد .

امام جمعه شهر چهاردانگه در بخشی دیگری از سخنان خود،با اشاره به شیوع ویروس کرونا ،خاطر نشان کرد؛ ویروس کرونا که بعنوان  یک بلا همه جهان را فرا گرفته، در کشور ما باعث ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم و مسئولین شدو دلهای مردم را در یاری رساندن به محرومین و نیازمندان جامعه یکپارچه تر از گذشته کرد ،مردم ایران، تهدید را به فرصت تبدیل کردند .

مسعود مرسلپور فر ماندار شهرستان اسلامشهر هم در این مراسم با قدر دانی از تلاشهای همه دستگاهها برای اجرایی شدن عملیات احداث مترو اسلامشهر ،اظهار کرد:شهرستان اسلامشهر در سال ۹۸براساس شاخصهای اعلامی از سوی وزارت کشور و استانداری تهران ،در زمینه میزان پیشرفت پروژههای عمرانی ، انجام طرحهای عمرانی ،ایجاد اشتغال ، بهداشت و درمان ،آموزش و پرورش و... رتبه برتر استان را بدست آورده است .

فرماندار اسلامشه،بیان کرد: ما در هرکجا که  وحدت داشته ایم نتیجه موفقیت آمیزی بدست آورده ایم، مترو اسلامشهر که ۹سال از مصوبه آن می گذشت،با وحدت میان همه مسئولین شهرستان، شهرداریها و مدیران استانی و ملی به نتیجه رسید وبه مرحله اجرا درآمد که امیدواریم با ادامه این وحدت و همدلی هرچه سریعتر این پروژه ملی تکمیل و به بهره برداری برسد تا باری ازدوش  مردم منطقه برداشته شود .

مرسلپور با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره درکنار مسئولین دولت و نظام بوده اند،خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،خدمت به مردم ،خدمتگزاری و نوکری مردم،یک نعمت وارزش است و همه مامسئولین موظف هستم در هر مقام و موقعیتی که قرارداریم ،برای این مردم خدمت کنیم و خودمان را نوکر مردم بدانیم .

محمد عفیفی شهردار چهاردانگه هم با تشریح مشخصات ایستگاه مترو چهاردانگه ،اظهار کرد:احداث ایستگاه مترو شهر چهاردانگه در امتداد احداث خط ۳ مترو تهران به اسلامشهر ،با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به وسعت ۱۶۰ متر مربع سکوی ایستگاه و ۳۰۰متر مربع تاسیسات ایستگاهی احداث می شود .

شهردار چهاردانگه با قدردانی از تلاشها و همراهی همه مسئولین و اعضای شورای شهر چهاردانگه،خاطر نشان کرد:براساس قرارداد منعقده با قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان مجری پیمانکار طرح،ایستگاه مترو چهاردانگه حداکثر در ۲ سال آینده احداث و همزمان با احداث و تکمیل خط مترو به بهره برداری برسد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر