کد خبر: 1000778
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
دبیر قرارگاه مواسات و کمک مومنانه استان خبر داد:
سردار علی محمد اکبری، از توزیع 40هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش  جوان به نقل از خبر گزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین جلسه قرارگاه استانی مواسات و کمک مؤمنانه با حضور مسئولین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و دبیر قرارگاه استانی مواسات و کمک مؤمنانه در این جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به روند شکل گیری این قرارگاه و همراهی ائمه جمعه و جماعات و همکاری دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: مرحله اول رزمایش از نیمه شعبان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز شده و مرحله دوم نیز با توزیع کمک های مؤمنانه همزمان با شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام اجرا خواهد شد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: از شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون 40 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 50میلیارد ریال در استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری و توزیع شده است.

وی با تأکید بر اهمیت شناسایی دقیق افراد نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا، ادامه داد: 2100 بسته معیشتی بعنوان هدیه مقام معظم رهبری به ارزش هر بسته 500 هزار تومان توسط سپاه قمربنی هاشم علیه السلام توزیع شده و 7200 بسته دیگر با همان مبلغ و کیفیت توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از تأمین 32میلیون تومان اقلام مورد نیاز کادر پزشکی استان از سوی سپاه چهارمحال و بختیاری نیز خبر داد.

در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس با نواحی سپاه در شهرستان های 10 گانه ی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شد، اعضای قرارگاه و مسئولین هلال احمر، کمیته امداد امام (ره) و ائمه جمعه به بیان گزارشات و پیشنهادات خود در زمینه برنامه های ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه پرداختند.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر