کد خبر: 1000627
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش‌های ۵ روزه در ۲۹ استان از ورود ۲ سامانه بارشی به کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه به کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رگبار باران، رعدوبرق و در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا برای اکثر مناطق کشور به جز جنوب شرق و شرق کشور بارش باران و در برخی مناطق رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد پیش بینی شده است. شدت بارش‌های فردا برای خراسان رضوی و امتداد دامنه‌های زاگرس است.

روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

سامانه بارشی روز جمعه در شمال شرق کشور فعال بوده و سپس به‌تدریج از کشور خارج می‌شود. از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از غرب کشور در جنوب و جنوب غرب کشور رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده ضمن تقویت سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور بارش پیش بینی شده است. شدت بارش‌های شنبه برای جنوب غرب و جنوب کشور است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار