کد خبر: 1000585
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
فرماندار شهرستان اهر:
فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر عدم تعطیلی پروژه های عمرانی گفت: هیچ کدام از پروژه های عمرانی شهرستان اعم از ملی و استانی نباید به بهانه کرونا تعطیل شوند.

زاهد محمودی  در جلسه شورای اداری این شهرستان از روسای ادارات و نهادهای ارائه دهنده خدمات عمومی به مردم خواست با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و همچنین بحث ساعت دورکاری کارکنان خود عین مر قانون عمل کنند.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان افزود: با اینکه اقدامات بسیار مفیدی از سوی ستاد کرونا انجام شده است ولی تا وضعیت سفید فاصله داریم و وضعیت غیر عادی است ولی خوشبختانه توانسته ایم با اقدامات انجام شده وضعیت بیماری کرونا را مدیریت کنیم.

فرماندار اهر با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث فاصله گذاری هوشمند، اظهار کرد: در این راستا با تشکیل کمیته ای شهر به هشت بلوک مجزا تقسیم و مدیریت های لازم از طریق مراکز بهداشتی انجام شد و خوشبختانه به نتایج بهتری دست یافتیم.

وی با اشاره به همکاری اصناف این شهرستان افزود: هر اندازه که سلامت مردم مهم است، اقتصاد اصناف نیز مهم است که با تدابیر صورت گرفته ، هیچ واحد تولیدی را تعطیل نکردیم.

محمودی با تقدیر از همکاری اصناف و کسبه این شهرستان همچنین اداره اماکن و اتاق اصناف افزود: خوشبختانه قاطبه اصناف همکاری بسیار خوبی داشتند و امیدواریم با ارائه بسته های کمکی از سوی دولت به این قشر زحمتکش کمک های لازم را ارایه دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر