کد خبر: 1000508
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
مدیر آبفای نسیم شهرخبرداد:
اصغر صبری گفت: در راستای ارتقا کمّی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نسیم شهر3 حلقه چاه پس از احیاء مجدد وارد مدار بهره برداری شد .
محمدرضا عباسی

اصغر صبری مدیر آبفای نسیم شهراظهار کرد: در راستای ارتقا کمّی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نسیم شهر3 حلقه چاه پس از احیاء مجدد وارد مدار بهره برداری شد.

صبری افزود:به منظور ارتقاء کمّی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم عملیات احیاء و بهسازی 3 حلقه چاه شامل ( چاه شماره 28 در شهرک وجه آباد ، چاه شماره 32 در محدوده خیابان 20 متری نبوت و چاه شماره 47 در محدوده خیابان ستاری ) طی فروردین ماه امسال و با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه زمانبندی شده انجام و پس اتمام در مدار بهره برداری قرار گرفت.                                                                  

صبری با اشاره به مشخصات پروژه مذکور، بیان کرد:این عملیات به منظور افزایش دبی موجود و با بهسازی تاسیسات و منصوبات سرچاهی و رفع دفرمگی لوله های داخلی چاهها و همچنین تعمیر و رفع نواقص و سوختگی پمپ های موجود و نهایتا شستشو و بهسازی و راه اندازی مجدد چاههای نیمه فعال یاد شده بود که مطابق برنامه انجام و به اتمام رسید.                                                       

مدیر آبفای نسیم شهر ، خاطر نشان کرد : در حال حاضر آب شرب شهروندان محترم با کمیّت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع میگردد . و با انجام عملیات تخلیه ، نصب و راه اندازی مجدد ، این ۳ حلقه چاه جمعا با آبدهی 35  لیتر بر ثانیه و افزایش آن به دبی موجود موجب ارتقاء قابل توجه آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نسیم شهر و شهرکهای تابعه گردید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر