کد خبر: 1000491
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
سلطان هفته کارگر را به کارگران تبریک گفت
علی پروین که روز یک شنبه در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور یافت ضمن دیدار با دکتر دادکان با مدیرکل ورزش کارگران نیز گپ و گفتی صمیمی داشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پروین با بیان اینکه بیشتر فوتبالیست‌های معروف از خانواده‌های کارگری اوج گرفته اند گفت: آقای حیدری و همکارانش کار مهمی دارند، چون هر چه ورزش در بین کارگرلن بیشتر باشد آن‌ها سالم‌تر خواهند بود و من خودم زمان جوانی در تیم هالی کارگری هم بازی می‌کردم و افتخار می‌کنم که یک کارگر زاده هستم. پروین گفت: کریم باقری - علی دایی -رضا حسن زاده. ممد پنجعلی. ناصر ممدخانی - و خیلی از بازیکنان بزرگ حتی علی دایی در تیم‌های کارگی عضو بودند و در دوره ما اگر بازیکنی جذب کارخانجات می‌شد خیلی به خود می‌بالید، چون بیمه و حق و حقوقش به راه بود. هنوزهم فوتبال کارگران را گاهی از طریق دوستان پیگیری می‌کنم.
 
پروین: حضور افرادی مثل دادکان برای وزارت کار خیلی با ارزش است
پروین با بیان اینکه حضور افرادی مثل دکتر دادکان و دکتر شجاعی برهان در وزارت کار بسیار ارزشمند است گفت: واقعا آقای دکتر (دادکان) بهترین دوران را در فدراسیون فوتبال درست کرد و دیدیم که بعد از چند سال رفتند و برانکو را برای پرسپولیس آوردند. برانکو سه تا قهرمانی پشت سر هم برای پرسپولیس آورد و با دست خالی این تیم را به فینال آسیا برد. همان موقع که آقای دکتر برانکو را برای تیم ملی آورده بود بعضی‌ها مدام نق می‌زدند و می‌گفتند او در حد تیم ملی نیست. پس چرا الان التماسش را می‌کنید!
باید از افرادی مثل آقای دادکان در سطح بالای ورزش استفاده کنند و فوتبال ما اگر افرادی مثل دادکان را داشت به این روزا نمی‌افتاد. آقای شجاعی برهان هم واقعا همیشه عاشق ورزش و فوتبال بوده و در کنار فوتبال کمک حال فوتبالی‌ها است. هیچ ادعای هم ندارند و من به آقای وزیر کار تبریک می‌گم که این دو بزرگوار را آورده تا به کارگران خدمت کنند.
از پروین راجع به پرسپولیس پرسیدیم که گفت: واقعا از این حال و روز پرسپولیس نگرانم. ما خاک پرسپولیس ا خوردیم و عاشق این تیم هستیم. اصلا با پرسپولیس زندگی می‌کنیم. من هیچگاه دنبال مدیریت یا مالکیت این تیم نبوده و نیستم، ولی هر کمکی از من بخواهند انجام می‌دهم. پرسپولیس را باید بدهند دست یک سازمان یا یک قفردی که بلد باشه کار اقتصادی کنه و این همه بدهکاری رو دست باشگاه نذارند. صد میلیارد بدهی خیلی زیاده و هرکی بیاد همون اول جا می‌زنه. بایستی اول دولت بدهی‌ها رو صاف کنه بعد یک مدیر کاربلد و کاردان مثل خود آقای دادکان انتخاب کنند هر روز یک بازی در نیارند. الان که مسابقات تعطیلع بهتره که اینکار‌ها بشه، ولی انگار کسی به فکر باشگاه نیست. شایدم هستند ما نمی‌دانیم.
مهندس حیدری هم با بیان اینکه علی پروین از جمله بازیکنان استثنایی در فوتبال ایران بودند گفت: ما فوتبال شما نسل جام جهانی آرژانتین را از طریق رادیو پیگیری می‌کردیم و خوشحالم که شما هنوزهم فوتبال کارگران را پیگیری می‌کنید. همچنین دوست داریم از تجربیات شما در توسعه ورزش کارگران استفاده کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار