کد خبر: 1000485
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت روز کارگر، تاکید کرد: کارگران مؤثرترین نیروی محرکه جامعه در اقتصاد کشور هستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت نهم اردیبهشت، روز بسیج کارگری، پیامی خطاب به جامعه کار و تلاش کشور صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز کارگر توفیقی الهی و فرصتی است مغتنم برای قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر جامعه کار و تلاش کشور. بی شک نقش کارگران به عنوان موثرترین و کاراترین نیرو‌های محرکه جامعه، در فرایند تولید و اقتصاد کشور، نقشی سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و پایه اقتصاد جامعه متکی به آن‌ها است. جامعه کارگری و زحمت کش ما به مدد حضور هزاران نیروی بسیجی مردمی عاشق در دوران دفاع مقدس نیز حماسه‌های بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زده و ۱۴۰۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

کار در اسلام نیز از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و به عنوان بهترین عبادت و والاترین جهاد همواره مورد تأکید قرار گرفته است تا آنجا که پیامبر اعظم (صل ا... علیه و آله وسلم) دست پینه بسته کارگری را بوسیدند و فرمودند این دست هیچگاه در آتش دوزخ نخواهد سوخت.

نهم اردیبهشت سالروز تشییع نمادین شهید جاویدالاثر عبدالحسین برونسی است، شهیدی که در کسوت کارگری به چنان سلوک والایی از معرفت رسید که مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) این شهید والا مقام را به عنوان نماد کارگر در تراز انقلاب اسلامی معرفی نمودند و این روز به عنوان روز بسیج کارگری نام گرفت.

نام نهادن یک روز به نام کارگر به واسطه نقش اساسی و تعیین کننده و اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است و انشاء الله مردم عزیز ایران اسلامی با خرید تولیدات داخلی ضمن فزونی بخشیدن به عزت ملی و استغناء از بیگانگان به ایجاد اشتغال، جهش تولید و افزایش رفاه این قشر موثر و زحمت کش جامعه کمک خواهند نمود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات کارگران عزیز روز کارگر را به همه جامعه کار و تلاش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم. موفقیت روز افزون شما را از درگاه احدیّت مسئلت دارم. امیدوارم روح بلند این شهید بزرگوار یاری گر همه شما عزیزان برای موفقیت هر چه بیشتر و نیل به آرمان‌های انقلاب باشد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار