کد خبر: 1000413
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
روحانی:
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های اقتصادی برای رونق کسب‌وکار، اشتغال و جهش تولید برنامه‌ریزی کنند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت، با تأکید بر اهمیت کسب‌وکار و رونق تولید و تجارت، از همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های اقتصادی خواست به‌منظور رونق کسب‌وکار، اشتغال و جهش تولید برنامه‌ریزی کنند.

وی همچنین با اشاره به گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدیریت بیماری کرونا در کشور که در ابتدای این جلسه ارائه شد، ضمن تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همکاری مردم، آثار این بیماری مخرب کاهش یابد.

هیئت وزیران در ادامه این جلسه، به‌استناد قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، با تعدیل مبلغ روزانه برای ایام تخلف از سایر مقررات قانون پولی و بانکی کشور از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۱۶ میلیون ریال موافقت کرد.

گفتنی است، طبق قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، مصوب ۱۳۹۵، مبلغ روزانه برای ایام تخلف از سایر مقررات قانون پولی و بانکی کشور هر سه سال یک بار براساس رشد شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی اعلامی به‌صورت رسمی به‌پیشنهاد بانک مرکزی توسط هیئت وزیران تعدیل می‌شود.

در ادامه این جلسه تعدادی از پیشنهاد‌های دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی از تصویب دولت گذشت.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
این روزها گران شدن قوت مردم رونق گرفته نه چیز دیگر البته با حمایت سازمانهای تعزیراتی و حمایت از مصرف کننده این گرانی ها شکل گرفته و الا مگه میشه مگه داریم؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار