کد خبر: 1000402
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز باید تعیین تکلیف شود، چرا که حتی در محلات کم برخوردار پول‌هایی برای آن رد و بدل می‌شود.

فریدون بابایی‌اقدم  در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه پس از کش و قوس‌های زیاد زمین‌ اسد‌گولی‌ در اختیار شهرداری قرار گرفت که از استاندار عزیز تشکر می‌کنم، اظهار داشت: بودجه مصوب شورای شهر در شهرداری و فرمانداری تغییر می‌یابد که قانونی نیست.

وی افزود: معطل ماندن مصوبه شورا و کمیسیون در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز باید تعیین تکلیف شود، چرا که حتی در محلات کم برخوردار پول‌هایی برای ساخت و ساز غیرمجاز رد و بدل می‌شود.

بابایی‌اقدم گفت: برزنی‌ که پول گرفته و از ساخت و ساز غیرمجاز چشم‌پوشی‌ کرده با فیلم بازی کردن، می‌گوید انجام وظیفه کرده‌ام.

وی با اشاره به بحث خزانه متمرکز یادآور شد: این بحث با وجود تصمیم‌گیری و تصویب اما متاسفانه اجرا نمی‌شود که باید، رسیدگی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: در شهرک صیاد شیرازی‌ مجوز‌ تاسیس‌ها صادر شده اما به‌دلیل برخی نواقص با مشکلات مواجه‌ هستند‌  و متاسفانه ‌شهرک جوانان از طرح تفصیلی تبریز حذف شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر