کد خبر: 1000241
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
فردا و در هفته کارگر توسط رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس انجام می‌گبرد
در تقویم روزشمار هفته کارگر روز دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه به نام کارگر امنیت شغلی ورزش و نشاط اجتماعی نامگذاری شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: برای همین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی علیرغم محدودیت‌های موجود و عدم برگزاری جشنواره‌های ورزشی و مسابقاتی که همه ساله برگزار می‌کرد سعی کرده در بستر فضای مجازی ارتباط خود را با کارگران حفظ کند و مسابقات انفرادی همانند دارت و آمادگی جسمانی و رزمی را در همین فضای مجازی ترتیب داده که البته این برنامه همه روزه انجام می‌گیرد، ولی روز دوشنبه ویژه برنامه‌های خاصی را معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل ورزش کارگران در نظر گرفته اند که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها افتتاح مجموعه ورزشی بازسازی شده کارگران شهید معتمدی با حضور محمد شریعتمداری وزیر کار می‌باشد.
ورزشگاه کهن و بزرگ شهید معتمدی بیش از نیم قرن پیش در جنوب تهران و منطقه خزانه بخارایی احداث شد و تعمیرات و بازسازی اساسی آن از دیماه گذشته با دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی آغاز شد و اکنون به مرحله افتتاح رسیده است.
این ورزشگاه روز دوشنبه با پیام مستقیم رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر کار مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
همچنین ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی با حضور در صدا و سیما اهداف و برنامه‌های امسال کارگران و تندرستی آن‌ها را تشریح خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار