کد خبر: 1000089
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
با امضای طوماری صورت گرفت
۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی مدارس جبهه انقلاب اسلامی با امضای طوماری از پرتاب ماهواره نور حمایت کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز بسیجی مدارس جبهه انقلاب اسلامی (موسسات علمی رزمندگان و راهیان کوثر) با هدف بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و حمایت از دستاورد اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در «پرتاب غرورآمیز ماهواره نور» طومار زیر را امضا کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بی پایان به ساحت مقدس پیامبر اعظم و دودمان پاکش، همچنین روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و با تقدیم بهترین تحیات به ارواح پاک شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به‌ویژه ۳۶ هزار شهید دانش آموز و با آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به نمایندگی از یکایک دانش آموزان بسیجی سراسر کشور، به استحضار ملت سربلند ایران اسلامی می‌رساند:

طلوع و درخشش «ماهواره ایرانی نور» از مشرق خودباوری و ایمان انقلابی، که با همت دانشمندان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، پیام نورانی «ما می‌توانیم» را شفاف‌تر از گذشته در دیدگاه جهانیان قرار داد. بی تردید این پرتاب موفقیت آمیز -که دستاوردی ملی است- بار دیگر، تبلیغات دروغین و یاوه گویی‌های بیگانگان در خصوص توقف روند توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی به دلیل تحمیل تحریم‌های غیرقانونی مستکبران عالم را با پاسخی کوبنده و به عظمت اراده ملت غیور ایران، مواجه ساخت؛ و اینک ...

ما نسل چهارم دانش آموزان بسیجی، «با تأسی از سبزپوشان پاسدار هویت انقلاب اسلامی و پیمودن راه نورانی آن دلیرمردان سرافراز»، خود را مهیای ورود به عرصه‌های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم کرده، آماده ایم تا قله‌های رفیع تهذیب و دانش را از آن خود نماییم.

دانش آموزان انقلابی و افسران جنگ نرم، به خوبی می‌دانند، دشمنانِ قسم‌خورده ملت ایران، راه‌های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین، هدفگذاری کرده اند، لذا آماده اند تا «با اتکال به پروردگار متعال و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین»، پرچم آرمان‌های مقدس ایران اسلامی را در جای جای گیتی به اهتزاز درآورند.

ما دانش آموزان بصیر، بنا به فرمان شیرپیر جمارانی، حضرت روح الله (ره) «آنچه فریاد داریم بر سر آمریکای جنایتکار می‌کشیم» و تا حق مظلومان عالم را با سلاح علم و ایمان از آن‌ها نستانیم، آرام نخواهیم گرفت.

در پایان و در طلیعه ماه رحمت و برکت، «این دستاورد بزرگ علمی» را به فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاران پرتلاش ایشان تبریک گفته، یاد و خاطره شهیدان آن شجره طیبه، به ویژه سرداران رشید اسلام «حسن طهرانی مقدم» و «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی می‌داریم و از خداوند مهربان، توفیق روزافزون سپاه اسلام را آرزو می‌کنیم.
منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار