کد خبر: 1000012
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
معاون مالی و پشتیبانی آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران :
کاظم نصر آبادی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بسته های آموزشی و تهیه و توزیع اقلام و تجهیزات بهداشتی بین کلیه پرسنل توزیع شده است .
محمدرضا عباسی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران معاون مالی و پشتیبانی این شرکت با اعلام خبر مذکور اظهار داشت : در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از روند انتشار این ویروس با همیاری واحدهای بسیج و روابط عمومی و حوزه حراست شرکت اقداماتی از قبیل تهیه و توزیع بسته های آموزشی جهت افزایش آگاهی همکاران و روشهای خود مراقبتی از بیماری کرونا و هر گونه بیماری مسری جهت اطلاع همکاران در حال انجام می باشد .

کاظم نصر آبادی ضمن تاکید بر استمرار این اقدامات و ضرورت رعایت موارد ایمنی  و بهداشتی گفت : اهم اقدامات انجام شده در این راستا شامل خرید و توزیع کلیه تجهیزات بهداشتی لازم از قبیل ماسک ، دستکش و محلول ضد عفونی کننده برای همکاران ، نصب بنر و ابلاغ دستور العمل ها در ساختمان های اداری آبفا و شهرهای زیر مجموعه ، پیگیری اجرایی کامل رعایت پروتکل های لازم در بازگشت به کار و تکمیل پرسشنامه غربالگری ، ضدغفونی کردن کلیه سطوح و تب سنجی به صورت روزانه و مستمر و ... می باشد.

نصر آبادی خاطرنشان ساخت : امید است با پیشگیری و رعایت نکایت بهداشتی توسط کلیه همکاران عزیز بتوانیم بر انتشار این ویروس منحوس غلبه کرده و به یاری خداوند متعال کرونا را شکست دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر