کد خبر: 1178747
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:
حجت الاسلام چراغی توسعه و ترویج معارف نماز در جامعه به ویژه بین نسل نو را ضروری خواند و گفت: ائمه جمعه با توجه به نقشی که دارند انتظار می رود با استفاده از تریبون نماز جمعه به بیان کاربردهای نماز در زندگی فردی و اجتماعی بپردازند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، با اشاره به اینکه هفته فرهنگی نماز که از ۲۱ تا ۳۰ مرداد ماه برگزار می شود، اظهارداشت: از ائمه جمعه سراسر استان درخواست می شود نسبت به کاربردهای نماز در زندگی فردی و اجتماعی اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: همچنین توسعه و ترویج معارف نماز در بین جوانان و نوجوانان و نقش مساجد در پیشبرد برنامه های نمازی و فرهنگی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه ائمه جمعه قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در پیشبرد اهداف دینی، نماز و قرآن، تصریح کرد: بزرگترین شخصیت‌های اقتصادی و علمی جهان از ظرفیت فضای مجازی برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌گیرند.

وی تاکید کرد: نیاز است ما نیز با توجه جدی به این حوزه از پتانسیل‌های آن در توسعه فرهنگ دینی استفاده کنیم.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، در نشست با دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان های استان، بر توجه و اهتمام اجرایی برنامه های دهه فرهنگی ترویج معارف نماز تأکید شده است./9451/

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار