کد خبر: 1180104
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان:
حجت الاسلام چراغی بر ضرورت فراهم ساختن زمینه معرفی بیشتر فلسفه و آثار سازنده نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: در این راستا رسانه ها و دستگاه ها ظرفیتی موثر هستند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در شورای ترویج فرهنگ معارف اقامه نماز، با حضور مدیران دستگاه ی اجرایی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انتظار می رود در این دهه تمام دستگاه‌ها، صدا و سیما و رسانه‌ها بیش از پیش به تبیین معارف نماز، جایگاه مسجد و ضرورت جذب خانواده‌ها و جوانان به مسجد بپردازند.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: دستورالعمل اجرایی دهه فرهنگی ترویج معارف نماز به ادارات ابلاغ شده و از مدیران خواسته شده تا در برگزاری برنامه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: انتظار می‌رود که با کمک رسانه‌ها و صدا و سیما، حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و فرهنگی و نیز ادارات و نهادهای استان، زمینه معرفی بیشتر فلسفه و آثار سازنده نماز تبیین و تقویت شود.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: باید تلاش شود تا برنامه‌ها و اقدامات ناظر به این فریضه الهی فراهم شود تا عموم مردم به‌ ویژه نسل جدید بتوانند با آداب و اسرار آن بیشتر آشنا شوند.

وی عنوان کرد: ستاد اقامه نماز استان لرستان در نظر دارد برنامه هایی نظیر مسابقه کتابخوانی نماز، نشست های کوتاه اهمیت به نماز در دستگاه های اجرایی و برنامه ای مشترک با سازمان تبلیغات در روز جهانی مسجد برگزار کند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار