کد خبر: 998860
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
سرمربی بارسلونا امیدوار است بتواند از ستاره آرژانتینی در فصل آینده بهره ببرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: کیکه ستین در یک مصاحبه درباره مربیگری در بارسلونا و شایعه حضور ژاوی ارناندس به عنوان جانشینش در تیم کاتالانی صحبت کرد. سرمربی اسپانیایی درباره عملکرد آبی اناری‌ها تا پیش از توقف لالیگا به خاطر بحران کرونا گفت: در برخی زمان‌ها خیلی خوب بازی کردیم، اما روند ثابتی نداشتیم و بعضی دیدار‌ها را به سختی با پیروزی به پایان رساندیم. با این حال از تلاش بازیکنان کاملا راضی بودم. پیشرفت وجود داشت. زمانی که برابر بارسلونای یوهان کرویف بازی می‌کردید باید ۸۰ دقیقه می‌دویدید و من نیز خواهان چنین چیزی هستم.

سرمربی بارسلونا در مورد تماس باشگاه کاتالانی برای هدایت این تیم اظهار کرد: چند روز قبل از تماس بارسا در آستانه مربیگری در مصر بودم. حتی می‌توانستم رایگان برای بارسا مربیگری کنم. رایگان که نه، اما با هر دستمزدی.

ستین درباره حضور ژاوی گفت: امیدوارم که او به بارسلونا بپیوندد و به خوبی بتواند به عنوان یک مربی کار کند. ژاوی و دیگر بازیکنان بزرگ جهان فوتبال را تحسین می‌کنم. اگر قرار باشد من بروم و ژاوی جانشینم شود اتفاقی نخواهد افتاد. جهان مربیان این چنین است.

سرمربی اسپانیایی امیدوار است لیونل مسی در بارسلونا بماند و در این تابستان تیم کاتالانی را ترک نکند. او در این رابطه اظهار کرد: امیدوارم همچنان بتوانم او را فرا بخوانم. او را برای ماندن راضی خواهیم کرد و به او خواهیم گفت که پروژه قوی برای فصل آینده داریم.

سرمربی بارسلونا درباره انتخاب میان نیمار و لائوتارو مارتینس گفت: همه فوتبالیست‌های بزرگ را دوست دارم و نیمار یکی از آنهاست. با این حال باید دید امکان بازگشتش به بارسا وجود دارد یا نه. من از حضور هر دو بازیکن در تیم استقبال می‌کنم، چون بازیکنان خوبی هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار