کد خبر: 998394
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی و رییس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به تولید ۹۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در استان در یک ماه گذشته، گفت: مشکلی از نظر تولید و تامین این مواد در استان نوجود ندارد.

علی جهانگیری درجلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار کرد: ایجاد سازوکار تولید و توزیع اقلام بهداشتی، یکی از اولویت‌های کمیته اقتصادی ستاد بود که با همکاری سازمان‌های مسوول، این کار هم‌اکنون طبق روال عادی انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که تامین مواد اولیه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده نیز از ابتدای فعالیت کمیته اقتصادی در دستور کار این کمیته بود، افزود: تاکنون ۷۰۰ هزار لیتر الکل بین واحدهای تولیدکننده توزیع شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاوه بر مواد ضدعفونی‌کننده، تاکنون ۷۵۰ هزار ماسک نیز تولید شده که این تعداد، علاوه بر ماسک‌های تولیدی در کارگاه‌های مردمی و نهادهای مختلف است.

جهانگیری از آماده‌سازی ۴۵۰ تخت نقاهتگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در مراکز اقامتی و رفاهی این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: از نظر تجهیز این تخت‌ها مشکلی وجود ندارد و در صورت نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر