کد خبر: 997287
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
سردار عبداللهی خبر داد:
معاون سلامت، بهداشت و دفاع زیستی سپاه از تولید روزانه ۳۰ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده و همچنین ۲۵۰ هزار ماسک N ۹۵ و N ۹۹ به‌صورت رایگان و تحویل این اقلام به مراکز درمانی و بیمارستانی درگیر با ویروس کرونا خبر داد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار احمد عبداللهی معاون سلامت، بهداشت و دفاع زیستی سپاه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک واقع در شرکت فناوری خوارزمی تهران اظهار کرد: در این کارخانه روزانه ۳۰ هزار بطری مواد ضدعفونیِ ۷۰ درصد الکل به همراه گلیسیرنه تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت این کارخانه ۵۰۰ هزار بطری از مواد ضدعفونی در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی که پذیرای مبتلایان ویروس کرونا هستند، قرار داده شده است.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه محصولات تولید شده به‌صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ظرف چند روز آینده ۵۰۰ هزار بطری دیگر در این مراکز توزیع خواهد شد.

معاون سلامت، بهداشت و دفاع زیستی سپاه خاطرنشان کرد: در کنار خط تولید مواد ضدعفونی کننده، کارخانه تولید ماسک N۹۵ و N۹۹ که خاص مراکز درمانی و بیمارستانی است تولید خواهد شد و این ماسک‌ها نیز به‌صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی کشور قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک N۹۵ و N۹۹ تصریح کرد: تمام این اقلام توسط مدافعان سلامت در سپاه تهیه و در اختیار افرادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، قرار می‌گیرد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار