کد خبر: 994842
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا طرح آموزش و درمان بیماران در منزل در استان اردبیل با مشارکت و همکاری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سپاه بازهم با آمادگی کامل در صحنه مبارزه با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح استان اردبیل حاضر شده است.

وی در خصوص اقدامات پیشگیرانه بسیج و سپاه در سطح استان اردبیل افزود: نیروهای سپاه و بسیج از روزهای اول ورود کرونا به استان فعالیت‌های ویژه‌ای از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا را با همکاری دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌کنند.

بهنامجو با بیان اینکه طرح آموزش و درمان بیماران در منزل در استان اردبیل اجرا می‌شود تصریح کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا طرح آموزش و درمان بیماران در منزل در استان اردبیل با مشارکت و همکاری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین تمامی مراکز بهداشتی و درمانی سپاه استان اردبیل نیز همگام با دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیماران را پذیرش می‌کنند.

وی اظهار کرد: به گفته کارشناسان اوج شیوع این ویروس 15 تا 20 فرودین ماه خواهد بود که باید در راستای همگانی کردن شعار در خانه بمانیم و تغییر روش دید بازدیدها آموزش‌های و فرهنگ‌سازی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر