کد خبر: 994631
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج خبرداد
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: پنج شنبه و جمعه هفته جاری و هفته آتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در اجتماع تردد به آرامستان‌ها ممنوع است .

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیش بینی حضور جمعیت در روزهای پایانی سال در آرامستان‌ها این محدودیت در نظر گرفته شد.

حمیدرضا عسگری با بیان اینکه همه به نوعی درگیر موضوع انتشار کرونا ویروس هستند، اضافه کرد: هرکسی به اندازه‌ای مسؤولیت دارد تا از شیوع گسترده این ویروس جلوگیری کند و از شهروندان تقاضا می‌شود تا حد امکان در منازل خود بمانند.

عسگری ضمن ادای احترام به عقاید مردم و سنت حضور در آرامستان‌ها در پنج شنبه پایانی سال، افزود: شرایط امروز جامعه بحرانی و حساس است و ادامه این روند توصیه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از همین رو تصمیم بر این شد تا پنج شنبه و جمعه هفته جاری و هفته آتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در اجتماع تردد به آرامستان‌ها ممنوع شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با بیان اینکه روزانه سه هزار نفر در آرامستان‌ها تردد دارند، اعلام کرد: در این چهار روز تعطیلی آرامستان‌ها تنها ارائه خدمات به خانواده متوفیان انجام خواهد شد.

وی در رابطه با کفن و دفن جان باختگان کرونا ویروس، گفت: طبق دستورالعمل بهداشت و با حضور نماینده علوم پزشکی دفن انجام می‌شود؛ همچنین سعی داریم خانواده این افراد را کنترل کنیم که خوشبختانه همراهی و همکاری به اندازه کافی وجود دارد.

عسگری با اشاره به اینکه محدودیتی از جانب آرامستان‌ها برای کفن و دفن جان باختن کرونا وجود نخواهد داشت، اضافه کرد: تنها سعی داریم با رعایت نکات بهداشتی مانع از انتشار ویروس در محیط شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار