کد خبر: 993742
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
ورزش کارگری در استان اصفهان از جمله پویاترین و فعالترین بخش‌ها و سازمان‌های این استان است و اگر تنها یک روز به طور اتفاقی سری به باشگاه کارگران در منطقه چهار باغ اصفهان بزنید متوجه این شور و نشاط و پویایی خواهید شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هیات ورزش کارگری استان اصفهان برای همه رشته‌های مورد تایید فدراسیون کارگری لیگ‌های مجزا و مرتب در هردو بخش بانوان و آقایان دارد ضمن اینکه در راه توسعه فرهنگ ورزش سلامت محور هم موفقیت‌های چشمگیری را ورزش کارگری استان فوق داشته است.
 
ورزش کارگران در نصف جهان موفق مثل ذوب آهن و سپاهان
روی همین اصل می‌توان ورزش کارگران استان اصفهان را به لحاظ نموداری و آماری جزو موفقیت‌ترین هیات‌های کارگری در کشور دانست و در بعد فرهنگ سازی و آموزش هم موفقیت‌های هیات کارگری اصفهان بسیار چشمگیر است.
وقتی وب سایت رسمی هیات ورزش کارگری استان اصفهان را باز می‌کنید ابتدا با این شعار کاربردی مواجه می‌شوید: "رشد و توسعه ورزش کارگری برابر است با ایجاد نشاط و شادابی، تضمین سلامتی و افزایش تولید و بهره وری".

هیات کارگری اصفهان این شعار را به مرحله عمل و اجرا در آورده به گونه ایی که در اغلب محیط‌های کارگری ورزش همگانی یا ورزش صبحگاهی نهادینه شده و هیات کارگری اصفهان به مناسبت‌های مختلف سعی می‌کند با برپایی جشنواره‌های خانوادگی در کارخانجات و یا باشگاه کارگران به توسعه فرهنگ ورزش سلامت محور کمک کند.

در بعد قهرمانی فقط کافی است به تعداد مدال‌های کسب شده توسط کارگران استان اصفهان در بازی‌های جهانی کارگران در اسپانیا اشاره کنیم که ورزشکاران این استان با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ توانستند نقش بزرگی در موفقیت کاروان ورزشی کشورمان ایفا کنند.

جواد شیران رییس هیات ورزش کارگری استان اصفهان مدیری جوان و علاقمند و انرژیک است که با کمک همکاران خود در هیات توانسته ارتباط بسیار خوبی را با کارفرمایان و بخشش‌های کارگری استان برقرار کند ضمن اینکه ارتباط خوب و تعامل بسیار موثری با همه نهاد‌ها و ادارات اصفهان دارد و امروز ورزشگاه کارگران اصفهان در کنار ورزشگاه نقش جهان و فولاد شهر جزو معروف‌ترین و پر تردد‌ترین ورزشگاه‌های استان اصفهان محسوب می‌شود.

شاید یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت هر بخشی روابط عمومی آن بخش باشد. به یقین روابط عمومی ورزش کارگری در اصفهان با تولید اخبار و گزارش‌های روزانه و مرتب و انعکاس آن در نشریات و رسانه‌های سراسری و محلی نقش بسزایی در موفقیت و توسعه ورزش کارگری در اصفهان داشته و مهدی خراطی جوان کوشا و فعال و مسئول وب سایت و روابط عمومی هیات کارگران اصفهان از این نظر یک نمونه موفق درورزش استان و حتی کشور محسوب می‌شود.

در زیر نگاهی داریم به جدول تعداد مسابقاتی که در سطح استان اصفهان طی سال ۱۳۹۸ برگزار شد و همچنین موفقیت تیم‌های کارگری استان در مسابقات کارگران کشور.
ضمن اینکه تعداد میزبانی‌های باشگاه کارگران در مسابقات کشوری را هم می‌توانیم مشاهده کنیم.

اعزام ۴۹ تیم ورزشی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور شامل
۲۵ تیم در بخش مردان و کسب یک مقام اول (پهلوانی و زورخانه ای)، ۶ مقام دوم (ووشو، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، بسکتبال و اسکواش) و ۲ مقام سوم (بوکس و تکواندو) در بخش تیمی و کسب ۴۹ مدال شامل (۲۱ طلا، ۱۷ نقره و ۱۱ برنز) در بخش انفرادی مسابقات مردان

۲۴ تیم در بخش زنان
کسب ۸ مقام تیمی شامل:۲ مقام اول در رشته‌های (تنیس روی میز و آمادگی جسمانی
۳ مقام دوم در رشته‌های (فوتبال روی میز، دو و میدانی و جودو
۳ مقام سوم در رشته‌های (دو صحرانوردی، والیبال و المپیاد ورزرشی بانوان
کسب ۲۸ مدال در بخش انفرادی (۹ طلا، ۸ نقره و ۱۱ برنز)

مسابقات جهانی اسپانیا
اعزام ۱۰ نفر به رقابت‌های جهانی اسپانیا (۵ نفر در بخش آقایان و ۵ نفر در بخش بانوان)
کسب کسب ۱۳ مدال (۶ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز) در بخش انفرادی آقایان
کسب ۷ مدال د (۵ نقره و ۲ برنز) در بخش بانوان حاصل کار نمایندگان استان اصفهان در قالب تیم ملی کشور در مسابقات جهانی اسپانیا در سال ۹۸ بود

در بخش میزبانی هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان در سال ۹۸
میزبانی شامل ۵ تیم:
۲ میزبانی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران
میزبانی تیم هندبال جمهوری اسلامی ایران
میزبانی تیم ملی کاراته کشور ویتنام
میزبانی مسابقات قویترین مردان کویر کشور
مسابقات قهرمانی کارگران استان در هر دو بخش آقایان و بانوان به تعداد ۶۲ رویداد
۴۲ مسابقه در بخش آقایان
۲۰ مسابقه در بخش بانوان
برگزاری بالغ بر ۵۰ مورد برنامه ورزش همگانی شامل
همایش ورزش صبحگاهی در شرکت‌ها و کارخانجات
همایش طبیعت گردی
همایش کوه نوردی
همایش پیاده روی و دوچرخه سواری
برگزاری کلاس ها‌ی داوری و مربیگری به تعداد ۷ مورد شامل
۲ دوره داوری آقایان
۲ دوره مربیگری آقایان
۲ دوره مربیگری و ۱دوره داوری بانوان می‌باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار