کد خبر: 991071
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان ‌غربی:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌ غربی گفت: گازرسانی به ۳ شهر استان آذربایجان غربی در دست اجرا بوده و بزودی اهالی این سه شهر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

علیرضا شیخی اظهار کرد: از مجموع ۴۶ شهر آذربایجان‌ غربی، طی نزدیک به سه دهه گذشته، ۴۲ شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و در حال حاضر شهرهای میرآباد، خلیفان، زرآباد و قطور از این نعمت برخوردار نیستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه از مدتی قبل گازرسانی به شهرهای میرآباد و خلیفان در دست اجراست، افزود: عملیات گازرسانی به شهر زرآباد خوی نیز همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد که پیش بینی می‌شود سال آینده به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در میان شهرهای استان هنوز عملیات گازرسانی به قطور خوی آغاز نشده است، گفت: با توجه به صعب ‌العبور بودن دسترسی به این شهر، هنوز موفق به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به قطور نشده‌ایم اما مطالعات آن در حال انجام است و به محض اتمام، در آینده نزدیک، عملیات گازرسانی به این شهر را نیز آغاز خواهیم کرد.

شیخی در ادامه با اشاره به وجود ۶۸۱ هزار خانوار شهری در آذربایجان‌ غربی، اعلام کرد: با همت خدمتگزاران ملت در شرکت گاز، ۹۹/۵ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گفته وی، میزان کل شبکه‌گذاری گاز شهری در آذربایجان‌ غربی ۵۳۳۰ کیلومتر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر