کد خبر: 990491
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
سرویس ایران جوان آنلاین: مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه آبرسانی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با پیشرفت ۵۸‌درصدی در دست ساخت است.
بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای پروژه آبرسانی به فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار در قالب پروژه احداث شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی این بندر در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت دارد.
وی برآورد اولیه برای اجرای این پروژه را ۵ /۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تأمین آب شرب و مصرفی مورد نیاز سرمایه‌گذاران، اسکله‌ها، شناورها، احداث سیستم آتش‌نشانی و شبکه اطفای حریق طرح توسعه بندر شهید بهشتی از اهداف اجرای این پروژه است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه هزار و ۸۵۶ مترمکعب خاکبرداری و هزار و ۲۸۰ مترمربع برش آسفالت و ۳ هزار و ۴۱۰ متر لوله آتش‌نشانی و ۳ هزار و ۷۱ متر لوله آب انجام شده است.
گفتنی است فاز یک پروژه شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی اراضی پشتیبانی بندر شهید بهشتی چابهار با هدف احداث حدود ۲۸ کیلومتر مسیر‌ها و راه‌های دسترسی، اجرای ۹۵ کیلومتر لوله‌گذاری جمع‌آوری آب‌های سطحی، آتش‌نشانی و آبیاری، اجرای ۱۸۵ کیلومتر سیم و کابل برق، مخابرات، اینترنت، اعلان خطر و... در دست ساخت است. با اجرای این فاز حدود ۱۱۴ هکتار از اراضی پسکرانه بندر چابهار ساماندهی و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران می‌شود.






نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار