کد خبر: 989960
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و 500 مترمکعبی که آب مورد نیاز آن از پساب تصفیه شده تامین می شود در منطقه 11 شهر اصفهان به بهره برداری رسید که این اقدام در زمینه توسعه پایدار در شهر صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،قدرت اله نوروزی با تبریک روز 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روز سه شنبه با حضور همه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کرده و این روز را گرامی خواهیم داشت.    

وی ادامه داد: این روزها لایحه بودجه 99 شهرداری اصفهان در کمیسیون تلفیق شورای شهر در حال بررسی و نهایی شدن است که بنده هم در جلساتی از این کمیسیون برای توضیح برخی موارد حضور پیدا می کنم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در بودجه سال 99 شهرداری در کنار پروژه های بزرگ عمرانی ردیف های مختلفی برای پروژه هایی در مقیاس های مختلف که به افزایش زیست پذیری شهر از یک طرف و رفاه مردم از سوی دیگر کمک می کند، فکر شده است. 

وی افزود: بودجه سال 99 شش هزار میلیارد تومان است که هم بررسی و تصویب آن توسط شورای شهر کار سنگینی است و هم تامین اعتبار آن طاقت فرساست. امیدوارم با کار و تلاش مبتنی بر تدبیر مثل دو سال گذشته شاهد تحقق بودجه ها و تخصیص آن به پروژه های شاخص شهری و منطقه ای باشیم.

نوروزی با بیان اینکه دیروز یک پروژه خوب با حضور استاندار در منطقه 11 شهر اصفهان به بهره برداری رسید، تصریح کرد: این پروژه، ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و 500 مترمکعبی است که آب مورد نیاز آن از پساب تصفیه شده تامین می شود و در این راستا تصفیه خانه هایی برای تامین آب فضای سبز احداث می شود. 

یک پروژه ارزشمند زیست محیطی

وی با اشاره به اینکه این طرح مهمی است که در زمینه توسعه پایدار در شهر در حال انجام است، اظهار کرد: سال گذشته هم تصفیه خانه پساب شمال اصفهان با مشارکت یک شرکت دانش بنیان به بهره برداری رسیده بود. جهت اتصال این شبکه برای بهره برداری در سطح شهر به منظور آبیاری فضای سبز به پروژه های مکمل دیگری هم نیاز داریم که احداث ایستگاه و منبع آبی که دیروز افتتاح شد، در همین مسیر است.  

شهردار اصفهان افزود: این مسیر ما را به سمت بهره برداری کمتر از منابع قبلی مورد بهره برداری به ویژه آب های زیرزمینی حرکت می دهد. البته این اقدامات به اینجا ختم نمی شود و همان طور که قبلا اعلام کردیم به سمت افزایش استفاده از گونه های گیاهی پایدار در فضای شهری هم حرکت می کنیم که در فضای سبز هم اتفاقات خوبی در زمینه کشت درختان و گیاهان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: از استاندار اصفهان هم که این پروژه ارزشمند محیط زیستی با حضور ایشان بهره برداری شد کمال تشکر را دارم.

ملاقات مردمی با شهروندان منطقه 4

نوروزی اظهار کرد: فردا در جمع شهروندان منطقه 4 حاضر می شویم و امیدوارم این حضور بتواند اقدامی در مسیر حل مشکلات مردم منطقه و تلاش هایی در مسیر تامین نظرهای مردم باشد.

وی افزود: دیروز خبر رسید که در یک مورد حریق توأم با انفجار در منطقه دستگرد اصفهان، برای امدادرسانی نیروهای امدادی از ایستگاه 11 آتش نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی در شرایط سختی دنبال شد که متأسفانه یکی از آتش نشانان ایستگاه 11 به دلیل عدم وجود نرده و حفاظ و همچنین دودگرفتگی و انفجار مجددی که در منزل دچار حریق رخ داد، سقوط کرد، در حال حاضر هم این آتش نشان در بیمارستان بستری است. همین جا از تلاش های این دلاوران شریف در آتش نشانی تشکر می کنم و برای این همکار مصدوم هم آرزوی سلامتی و بهبودی دارم.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار