کد خبر: 989888
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
در ششمین دوره مسابقات بزرگ فوتسال جام سفیر دیروز در مرحله یک هشتم نهایی ۸ بازی در سالن کشتیرانی برگزار شد و تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مرحله گروهی ششمین دوره مسابقات با حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال و اعضای کمیته برگزاری مسابقات درسالن کشتیرانی برگزار شد و تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.
 
۲۲ بهمن آغاز مسابقات یک چهارم نهایی جام سفیر
این مسابقات که در ۴ گروه پنج تیمی قرعه کشی شده بود روز جمعه این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه تیم بانک آینده به دلیل انصراف تیم بانک ملت ۳ بر صفر برنده شد. در دیگر دیدار بیمارستان لاله با ۵ گل از سد فناپ گذشت.
در سومین بازی دیروز بانک سامان در دیدار پر گل توانست ۱۲ بر ۲ تیم پردیس صنعت سیاره سبز را شکست دهد.
در چهارمین دیدار هم تیم مدبر توانست با ۳ گل تیم بانک مرکزی را مغلوب کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در ادامه دیدار‌ها پیشکسوتان انفورماتیک در حالی که در وقت قانونی برابر تیم زیبا موج نوین به تساوی رسیده بود در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
در پنجمین بازی این مرحله تیم مبین وان کیش ۵ بر ۳ بازی را به لیون کامپیوتر واگذار کرد. بانک دی هم که حریف پیشکسوتان بانک تجارت بود در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.
 
۲۲ بهمن آغاز مسابقات یک چهارم نهایی جام سفیر
اما در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی بانک رفاه در یک بازی حساس و دیدنی توانست ۵ بر ۴ از سد نظام صنفی رایانه‌ای بگذرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. به این تربیت تکلیف ۸ تیم پایانی به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
این مسابقات طبق برنامه ریزی صورت گرفته از مورخ ۲۰ دی ماه در سالن کشتیرانی آغاز شده از روز ۲۲ بهمن وارد مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد و طبق برنامه ریزی از قبل تعیین شده ۲ اسفند ماه مسابقات رده و بندی و فینال مسابقات برگزار می‌گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار