کد خبر: 989692
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پس از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان برای بازسازی ورزشگاه تختی گفت: تلاش بر این است که استادیوم تختی را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رضا گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتبار تخصیص یافته برای بازسازی استادیوم تختی کافی است یا خیر؟ اظهار کرد:، چون دقیقا نمی‌دانیم میزان آسیب وارده به سازه و کابل‌های این استادیوم چقدر است سعی کردیم با جذب مشاورینی میزان آسیب وارده به سقف سازه و کابل‌ها را تا پایان سال بررسی و سپس عملیات اجرایی کار بازسازی و بهسازی را از سال جدید آغاز کنیم.

وی گفت: اگر در بررسی‌های انجام شده به این نتیجه برسیم که میزان آسیب وارد شده به کابل‌ها مقاومت سازه را کم نکرده و نیاز به تعویض کابل‌ها نیست در ظرف چند ماه بازسازی پروژه به اتمام می‌رسد در غیر این صورت کار پروژه زمانبر خواهد بود. تلاش بر این است که بازسازی استادیوم تختی را زودتر به اتمام برسانیم و برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آماده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: با توجه به بودجه تخصیص یافته سعی داریم بخشی از این اعتبارات برای بازسازی سقف سازه و کابل‌های استادیوم تختی قرار دهیم و مبلغی را برای تکمیل پروژه سالن سرپوشیده ۳ هزار و پانصد نفری بعثت اختصاص دهیم. امیدوارم بودجه تخصیص یافته برای بازسازی تختی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان باشد تا بتوانیم با این اعتبار امکان اجرای پروژه نیمه کاره بعثت را نیز داشته باشیم. البته این پروژه به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که قرار است اعتبار نهایی تا پایان سال ۹۹ اختصاص پیدا کند.

گل محمدی با اشاره به افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: از ۱۹ بهمن تا پایان سال یازده پروژه عمرانی از جمله؛ استادیوم پنج هزار نفری شهریار، پیشوا، استخر دارآباد، سالن ورزشی شهید هرندی، زمین چمن مصنوعی خوراکیان و... افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: اعتبارات ورزش استان تهران در سال جاری ۶۰میلیارد تومان است که تا این لحظه مجموع اعتبارات تخصیص یافته حتی به یک سوم هم نرسیده، امیدوارم مابقی اعتبارات تا پایان سال مالی که تیر سال آینده است، اختصاص پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌هایی که در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با آن مواجه هستیم این است که ورزش تهران به شکل خاصی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. البته در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته، اما تا به امروز به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکردیم. همچنین استفاده از تجربیات مدیران خارج از سیستم و تعیین مدیران ورزشی شهرستان‌ها با دخالت نیرو‌های بیرون از بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از دیگر مشکلاتی بود که با مشارکت وزارت ورزش توانستیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

وی با بیان این که تا به امروز برنامه‌ای برای اجرای پروژ‌های جدید نداشتیم، افزود: پروژه‌هایی که تا به امروز افتتاح شده مربوط به ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته است که به دلیل نبود اعتبارات نیمه کاره رها شدند؛ بنابراین دیگر فرصتی برای اجرای پروژه‌های جدید نداشتیم. سعی داریم در سال آینده در صورت تخصیص بودجه خوب بیش از ۴۰ پروژه عمرانی را افتتاح به بهره‌برداری برسانیم.

گل محمدی در پایان از افزایش میزان پاداش مدال آوران استان تهران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خبر داد و اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا میزان پاداش پیش‌بینی شده برای مدال آوران ۵۰ میلیون برای طلا، ۳۵ میلیون نقره و ۲۰ میلیون برنز بود که در سال آینده این میزان پاداش برای مدال آوران استان تهران افزایش چشمگیری خواهد داشت
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار